Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Rus kadını asil midir?

Rus kadını asil midir?
 

18 yaşındaki bir Rus kadını, 35 yaşındaki bir Türk kadınından daha mı tecrübeli?

Rus kadınları, Türk kadınlarından daha mı mert?

Türk kadınları Rus kadınlarını örnek almalı mı?

Türk kadınları kendilerini bir şey mi zannediyor?

Türk kadını erkeğin parasını yemeyi mi çok seviyor?

Türk kadınları 10 defa dışarıda yemek yedikten sonramı cinsel bir paylaşım istiyor?

Türk kadınları ikiyüzlü mü?


Sovyetlerin dağılmasına en çok sevinenlerden biri benim.

Bizim Türk kadınları kendilerini bir şey zannediyor.

En sıradan 18 yaşındaki Rus kadını, bizim 35 yaşındaki Türk kadınından çok daha fazla cinsel deneyime sahip, dürüst ve mert.

O kadar dürüst ki eğer cinsel bir paylaşım yaşamaya niyeti yoksa sizin zamanınızı ve paranızı harcatmıyor.

Bizim Türk kadınları kendilerine biraz onları örnek alsın.

10 defa dışarıda buluşup yemek ısmarladıktan sonra ben elbette cinsel deneyim yaşamak isterim.

Ben o kadar parayla en güzel Rus kadınıyla ilişki yaşarım.

Cinsellik elbette yaşamın bir parçası!

İnsan bunu ya sevdiği bir arkadaşıyla yaşar ya da bunu yapamazsa bir hayat kadınına gitmek zorunda kalır.
Ama Türk kadınları ikiyüzlü!

Amaçları erkeği sürekli oyalayarak zaman kazanmak ve paralarını yemek,

En başında açıkça söylemiyorlar cinsel bir paylaşım yaşamak istemediklerini.

http://kelebek.hurriyet.com.tr/yazarlar/5495477.asp?yazarid=50


Her sabah olduğu gibi, yine bu sabahta internetimin başına oturdum, dünyada ve Türkiye de neler oluyor bir göz atayım dedim, bütün bunlar bittikten sonra arama motoru google blog yazmak adına resim arıyordum.

Aslında konum ne Ruslardı, neden kadınlar!

Ancak öyle bir konu dikkatimi çekti ki, şaşırdım, gazete ciddi bir gazete, köşede hep duyduğum Güzin abla köşesi, haberi kısaca yukarıda linkini de koyarak verdim!

Yazan bir bayan, yukarıda ki dikkat çeken cümleler bir bayan yazara / okura ait!

Aslında anlattığı konular, ya da ithamlar doğru!

Yanlış olan Ruslarla, bizlerin baş tacı Türk kadınlarının büyüme biçimi, yetiştiriliş şekli!

Ruslar bakımlıdır, doğrudur, ince belli, oval kalçalıdır!

Ancak bu bizim Türk kadınına mal edilemez, her ırkın ayrı bir gelişim biçimi vardır!

Bu gün milliyette bir haber okudum, Rusya devlet başkanı halka sesleniş konuşmasında çocuk yapın çağrısında bulunmuş!

Nüfusumuz artsın demiş!

Şimdi soruyorum, tarlada çalışmayan, en az 3, 5 çocuk yapmayan, kocasına saçını süpürge etmeyen, ağır bir ezilmişlik yaşamayan, eşitlik ilkesini daha henüz yakalayamamış, Rus kadınıyla, Türk kadınını mukayese etmek ne kadar doğru?

Bana göre yanlış!

Bana göre haksızlık!

Biz Türk erkeğiyiz, yemeğin salçalısını, Kadının kalçalısını severiz!

Kısaca Ben Türk’üm, Türk kadını baş taşım olsun!

Bütün Türk kadınlarına saygıyla, selamım olsun!

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..