Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '09

 
Kategori
Astroloji
 

Rüyada, kıçının üstüne düşmek

Rüyada, kıçının üstüne düşmek
 

“Rüyada, kıçının üstüne düştüğünü görmek ne demektir usta?”


“Ulan oğlum, göre göre bu rüyayı mı gördün? Dikkat etsene biraz.”


“Ya Usta ya! Dalga geçmeyi bırak da ne demek onu söyle. Sen anlarsın bu işlerden.”


“Oğlum, rüyasında kıçının üstüne düşen bir kimse, kısa bir süre içerisinde çok değer verdiği bir şeyi ya da kimseyi kaybedecek demektir. Yok, kıçın açıkta kaldıysa gece uykunda, bu söylediklerim hükmünü yitirir tabi.”


“Yapma Usta ya...”


“Dur hemen üzülme. Düştüğün yer nasıldı? Sert miydi, yumuşak mıydı?”


“Valla Usta, taşlı kesekli tarla gibi bir yerdi. Uykudan kalktığımda bile popomun acıdığını hissettim ya.”


“Vah vah vah. Sen ölmüşsün de ağlayanın yok be oğlum. Şimdi durum daha da vahim bir hal aldı. Kıçının üstüne düştüğün yer taşlı, kesekli bir tarla ise ve canın çok yanmışsa, bu kaybının yerine, telafi şansın olmayacak demektir.”


“...”


“Dur, hemen koyverme. Peki kıçının üstüne düştükten sonra hemen kalkabildin mi, yoksa iki seksen uzandın kaldın mı yere?”


“Usta sen ne diyorsun? İki seksen uzanıp kalsam yere yine iyi. Tam o anda arkamda peydahlanıveren üç-dört tane afet-i devran, anadan üryan, sarı saçlı, doksan altmış doksan hatun üzerimden geçti gitti. İlk önce manzara iyi gibiydi, ulan cennete mi düştük falan dedim ama hepsi sıfır numara topuklu ayakkabı giymişti be Usta. Delik deşik ettiler vallahi beni. Gördük cenneti cehennemi.”


“Evladım, sen bu dünyada ne çekersen kadınlardan çekeceksin. Eline diline belki sahip olacaksın ama beline sahip olamadığın için iflah etmeyeceksin.”


“Dur Usta ya. Benim o işlerde bezim olmaz...”


“Oğlum rüyalar yalan söylemez. Koskoca Nablusi’yi, seksen dört defa hatmetmiş adamım ben. Bana güvenmiyor musun?”


“Estağfurullah Usta, güvenmesem sorar mıyım? Da insan bir de iyi bir şeyler söyler yahu, yedin bitirdin gençliğimi valla.”


“Evladım, rüyayı sen gördün, ben değil. Bana düşen yorumunu yapmak. Sana son bir sorum olacak. Belki buradan iyi bir şeyler tutturabiliriz.”


“Sor Usta. Nasıl olsa yanmışız söndürenimiz yok. Ver bir bet haber daha tam olsun.”


“Peki Evladım, sen kıçının üstüne nasıl düştün? Ayağın mı takıldı, tökezledin mi, başın mı döndü, ne oldu da yerle yeksan, popodan taban oldun?”


“Usta bizim avrat çelme taktı. Neymiş efendim, karşı apartmandaki körpe kız kardeşlere pek bir dikkatli bakıyor, gece yarılarına kadar balkondan içeri girmek bilmiyor muşum?”


“A benim salak Oğlum. Bakışları malak Oğlum. Sen rüyanı kendin yorumla. Benim de canımı çok sıkma. Ufak ufak buradan kalk Oğlum.”


“Ama Usta...”


“Sus ulan şerefsiz. Has... git şuradan. Git rüyanı karına yorumlat lan. O yapmış yorumunu da, tabirini de zaten senin. Ahlaksız, röntgenci, dikizci, ırz düşmanı seni. Yemişsin herzeyi, hala bana rüya yorumlatmaya çalışıyorsun. İmam Nablusi gece düşüme girer de çarpıp atar valla beni. Tövbe estağfurullah tövbe Ya Rabbi.”


* * *



Evet dostlar. Yasal dinleme prosedürüne uymadan da olsa Tabirci Usta ile rüya gören vatandaşın konuşmalarını dinleyip, buradan sizlere aktardım.


Usta, sizin de okuduğunuz gibi; rüya tabirinde dünya otoritesi olarak kabul edilen, yazmış olduğu kerpiç gibi ciltlerce rüya tabirleri ansiklopedileri olan Nablusi’yi; tam seksen dört defa devirdiğini söylüyor. Alanında bir otorite. Biraz ağzı bozuk ama ne yapalım, böyle başa böyle tarak durumları.


Şayet sizin de gördüğünüz ve yorumunu merak ettiğiniz enteresan rüyalarınız varsa iletebilirsiniz. Kendisinin değerli yorumlarından istifade edebiliriz. İsimleriniz bizde kalmak şartıyla tabi.

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..