Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '11

 
Kategori
Blog
 

Rüyalar gerçek olsa...

Rüyalar gerçek olsa...
 

Herkesin gerçekleşmesini istediği en az bir rüyası vardır arkadaşlar. Benim de rüyalarım hep müzikle ilgili tahmin ettiğiniz gibi:)

Beni okuyanlar bilir yakın bir zaman önce Karadeniz Fm de yapımcı olarak işe başladım. Konuşmalarımızda, ilerde bir de tv de müzik programı yapılması söz konusu olmuştu. Ben de bunu sık sık olmasa da yönetime hatırlatıyordum, şöyle azıcık ucundan misali. Ben tv de nasıl hangi şartlarda program yapılır az çok biliyorum ama konuyu onlar açtığından sponsor konusu hiç aklıma gelmemişti doğrusu :(

Lafın kısası, eğer sponsor bulunursa veya sen bulursan yaparız dediler . Ayol ben sponsor nereden bulurum ?

Tabi sabah akşam hiç durmadan aldı mı beni bir düşünce ? Sponsor sponsor diye sayıklar oldum :)

Dün gece yatarken de epeyce bir uyuyamadım , sıkıntılı sıkıntılı sağa sola dönerken... Bir baktım kocaman bir ofisteyim, bir kaç kişi elinde kağıtlar yüzleri gülüyor ve "hadi bakalım hayırlı olsun, biz sana sponsor olduk" demezler mi? Ben ağzım bir karış açık siz de kimsiniz diyecekken birisi söze girerek. " bİz Milliyet Yayıncılık grubu olarak, Milliyet Blogdaki yöneticilerin sizin sesiniz dinletmeleri üzerine çok beğendik ve bu kararı aldık"... Hadi bakalım imzalar atılsın da kutluyalım" demez mi?

Tam sevinçden zıplamak üzereyken saatin o korkunç zili beni uyandırıverdi :(((

İşte dostlar anlaşıldığı üzere meğerse herşey güzel bir rüyadan ibaretmiş...

Bu rüyaya da ancak bu şarkı yakışır diyerek sevgilerimi gönderiyorum :) Hem belli mi olur?

Not: Sponsor arıyorum :))

http://www.youtube.com/watch?v=FlRmjf2XWvs

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..