Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

RMZSM Meliha Karaoğlu

http://blog.milliyet.com.tr/meliha63

24 Ocak '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Rüyamdaki Anadolu

Rüyamdaki Anadolu
 

Günden türban! gündem TÜRBAN! Bu giriş ne anlatıyor size. Yarım bardak su! Yarısı boş su bardağı!

Ben aynen bu söyleme (yoruma) benzetiyorum.
İkiside aynı derecede abartılmış, sunni dereceyi bile çoktan aşmış KONU(!)
Bakın Amerika da sarsıntı olabilecekse memleketimizi (onlara endeksli ekonomisinden dolayı) ne hale getirir?
Terör ile uğraşırken egede göz kırpanlar, Avrupa da hala ermeni hayalleri!
Bin TL alan memuru, öğretmeni "fazla maaş alıyorlar" diye niteleyen siyasiler İST sokaklarında bu kış gününde sahipsiz ( uyuşturucuya, teröre, fuhuşa organ pazarına düşmüş) çocuklar.
Bu konular türbanlı kesim ve destekleyen kesiminde sorunu, karşı olan desteklemeyen kesiminde sorunu. Bu konuda herkes hemfikir HERHALDE!
24 saat temiz akan su, 24 saat kesintisiz elektrik, karda, selde sorunsuz kent, köy yaşamı, eşit işe eşit maaş, devletin gelire göre vergi alması, her insanın aynı özen ve sorunsuz şekilde sağlık hizmet alabilmesi, her çocuğun zekasına ve yeteneklerine göre en faydalı olabilecek alanda eğitilip topluma kazandırılması.......
Ben örnekleri bilerek çoğaltmadım. Kimseye saygısızlık etmek istemem. Bu yazıyı okuyacak herkesin bu örneklerin binlercesini yazabilecek kültür ve anlayışa, sağ duyuya sahip olduğunu biliyorum.
O halde sorun nerede? O göremediğimiz bizi bazen hayatın, ideallerin uç noktalarına getiren karşılıklı birbirimize gösteremediğimiz bu kadar HAZİN ve yalvararak gözümüzün içine bakan sorun dururken HALA neden bu konuyla birbirimizin hayatını kurcalıyoruz.
Bir çokları "İRTİCA kardeşim sen gelecek tehlikeyi görmüyormusun?" Diyerek bana cevap vereceklerini biliyorum. İnanın hepsi HAYAL
Var olan, çizmeyi çoktan aşmış o kadar sorun boğazımızı sıkarken, biz birilerinin bize gece rüyasında gördüğü kabusu anlatırken oluyormuş gibi kendimizi kaptırmış uğraşıp duruyoruz.
O kadar ortak sorunlarımız var! Memleketimiz hepimizin! Kimseyi de sınırdan dışarı atamayacağımıza göre bir arada yaşam kurmak, insanların bizim özgürlüklerimizi kısıtlamayan özgürlüklerine SAYGI duyacak bir yaşam kurmak görevimiz.
Ben anne baba bir evde yaşayan ama birarada geçinemeyen iki çocuğa benzetiyorum bu durumu.
Siz bir anne yada baba olarak hiçbir şekilde birarada yaşayamayan iki çocuğunuzu böyle bir durumda nasıl yönlendirirsiniz. Birini atıp diğeri ile rahat yaşayabilirmisiniz?
Ben böyle bir durumda çocuklarıma " Biz bir aileyiz. EVİMİZ burası başka iki ayrı evlerde sizinle ayrı ayrı yaşayamayız. İyi günde kötü günde birbirimize destek olarak yaşamımızı birbirimize kolaylaştıracağiz.
İkinizde bizim evlatlarımızsınız tercih yada öncelik haklarınız yok." derdim.
Bu "ANADOLU NUN" Bana rüyamda söylediği. BAKIN BEN RÜYAM OLDUĞUNU SÖYLÜYORUM. SİZLE HALA
BİRİLERİNİN KABUSUNU GERÇEK ZANNEDEREK KENDİNİZİ PARÇALIYORSUNUZ!

 
Toplam blog
: 41
: 1151
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1963 Doğumlu  ununu elemiş eleğini asmak üzere...3 (kimine göre pırlanta) çocuk yetiştirmiş denil..