Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '06

 
Kategori
Özel Günler
 

S-e-n-i s-e-v-i-y-o-r-u-m!

S-e-n-i    s-e-v-i-y-o-r-u-m!
 

Gece saat 00:00... 1 Kasım’ın ilk dakikaları…

Gelen doğumgünü mesajlarının yanında, ablamın uyandırmaları sonucu uyandım.. Sana bir sürprizim var dedi ve beni bilgisayar başına oturttu. Ben uykulu gözlerle ekrana bakmaya çalışıyorum. Doğumgünü müziği ve karşımda powerpoint gösterisi. Powerpoint gösterisi başladı... Hazırlanmış klasik powerpoint gösterisi değildi karşımdaki.. Büyük bir özenle hazırlanmış, güzel duygularla dolu, insanın içine dokunan türdendi..

Ve ardından....

"Bugün yanında olamayıp da sana seslenmek isteyen dostların var" diye devam eden slayt...

İlk önce ekrana yazılar gelmeye başladı..Yazı geliyor ve ardından yazıyı yazan kişinin resmi..

Sadece hayal edin..

Uzun zamandır görmediğiniz canınızdan çok sevdiğiniz dostlarınız, anneniz, babanız, kuzenleriniz, lise arkadaşlarınız, eski iş arkadaşlarınız, eski müdürünüz.. Kısacası hayatınızda iz bırakmış insanlardan gelen mesajlar ve ardından resimleri… Ne yapardınız? O anki duygularınızı anlatabilir miydiniz? Ben hala anlatamıyorum..

Hayatımın sonuna kadar yanlarında olacağım ve aynı şekilde yanımda olacaklarına inandığım insanların yazıları ve resimleri karşımda .…

Hıçkırıklara boğulmuş bir şekilde bilgisayar karşısında ağlayan ben...

O an aklımdan geçen yaşanmış birbirinden güzel anılar..

O gece uyuyamadım saatlerce. Hepsini düşündüm.. Teker teker.. Gözlerim dolu dolu, boğazım düğümlenerek.. Ve bir yandan da sahip olduğum insanlar için şükrederek Tanrıma!!!

Hani öyle dostluklar vardır ki; aylarca görmesenizde ilk gördüğünüz anda bile her şeyin kaldığı yerden devam ettiği, aynı şeylere güldüğünüz, birlikte ağladığınız, bazen bir bakışla bile çok şey anlatabildiğiniz, kilometrelerce öteden bile sesinden mutlu olup olmadığını bildiğiniz dostluklar… İşte hayatta insanın böyle dostları olmalı. Öyle ki; nerde olursanız olsun bilirsiniz ikinizde; siz beyninizle, yüreğinizle, kalbinizle birbirinizin hep yanındasınızdır! İşte dostluk bu dersiniz!

Ben o gece bir kez daha anladım ki hayatımda bu özel ve güzel insanlar oldukça benim için özlemek hep olacak!!! Ve bir kez daha anladım ki ben doğru insanlara dostum diyordum ve doğru insanlara değer veriyordum…

Hiçbir zaman sevdiklerime "SENİ SEVİYORUM" demekten çekinmedim. Ne durumda olursam olayım, dostlarımın zor zamanlarında yanlarında olmak için her şeyi yaptım.. Ve ne mutlu ki onlara ne kadar değer verdiğimi, onları ne kadar sevdiğimi çok iyi biliyorlar.

Eğer birine gerçekten değer veriyorsanız ve gerçekten seviyorsanız (bu kim olursa olsun) ona bunu hissettirin. Kötü günlerinde sevdiklerinizin yanında olun. Bilirsiniz insanların böyle anlarında tek istediği sırtını dayayabileceği sıcak, içten bir omuzdur. Hayatta herkesin birbirinden öğreneceği o kadar çok şey var ki.. Bir sözle, bir gülüşle , küçük bir sürprizle yada aklınıza gelebilecek herhangi bir şeyle sevdiklerinizin hayatında güzel izler bırakıyorsanız (her ne kadar klişeleşmiş bir sözde olsa) siz gerçek zenginliği tatmışsınızdır.

Tek isteğim, bu yazıyı okuduktan sonra çok değil sadece birkaç dakikanızı kendinize ayırın ve düşünün… Hayatın koşuşturmacası içinde kaybolurken sevdiklerinize sevginizi göstermeyi ne kadar zamandır ihmal ediyorsunuz?

Lütfen, hemen şimdi!!! Yanında değilseniz bir telefon yada bir mesajla gösterin sevginizi! Hadiiii!!! Daha fazla vakit kaybetmeyin! Belki de sizden şu an güzel şeyler duymaya çok ihtiyacı olduğu bir durumda! Sizde ondan bir diğer sevdiği kişiye bunu söylemesini isteyin. Bu bir sevgi çemberi oyunu falan değil; dünyanın sadece kendi etrafımızda dönmediğini göstermek için ve hala sevgi denen şeyin var olduğunu göstermek için _KENDİNİZ İÇİN_ yapacağınız bir şey..!

Mutlu kalın, sevdiklerinizle sevgiyle kalın...

Bakın ben başladım bile…

SENİ SEVİYORUUUUMMMMM!:)))

 
Toplam blog
: 16
: 1368
Kayıt tarihi
: 19.10.06
 
 

Kendini anlatmaya gelince insan bir an duraksıyor.. Galiba en zoru insanın kendini anlatması:)1982 M..