Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

21 Şubat '07

 
Kategori
İlişkiler
 

S.O.S. veriyor kalbim

S.O.S. veriyor kalbim
 

Üşümüş, yorulmuş, acıkmışsa kalbiniz bir yudum sevgi için, nasıl da çaresiz S.O.S. verir ve umut eder her zerreniz..
Hayret!
Bütün uzuvlarım kışladı birden göğümde.. Rüzgarları da katıp önüme estim durdum kendime. Tam azat ediyordum ki buz kesti duygularım.. Çiçeklenen eriklerle birlikte baharları seyrettim öylesine. Kader mi bilmem ama rastlamadım hiç bana.. Kulağımla selamlaşan akşam ezanıyla yüreğimden geçen en şeytani düşünceleri huzura yolladım.
Varsın tövbe etsinler de beni günaha sokmasınlar.. Emanet gözlerle seyrettiğim sinsi cinleri , mekanı olmayan zamanlara hasır altı edeceğim.. Yarattıklarının tümüne olduğu gibi, gördüklerine şahitlik edenlere de şahittir yine rabbim..
Dinle bak ne diyorum!
Kulaklarımı ateşe tuttum . Kor ateşler gibi yansın da senden haber duymasın diye.. Hiç peşinsiz teslim oldum ve gittim..
Yeter ki sensiz olsun, kaderi belirsiz yarınlar. Beni ne zannettin ki kayıp dünyanın kayıp bedeni mi?
Bak ateş yanıyor, ama rüzgar yok ki üfleyecek.. Ya da dumanı öteye kim götürecek?
Dikkat et!
Yürüdüğüm her yol benimdir sakın durdurmaya kalkma! ! !
İyi dinle!
Duydun mu hiç sen hamdım, piştim, yandım? Yanmadan pişilmiyor.. Pişmez isek çiğ kalırız, çiğ insan sevilmiyor canım.
Şimdi git!
Gözüm seğirmesin seni.
Benden uzak ol da git, Kaf Dağına Sultan ol..
Tek bir Beyaz Düş için!
Bin defa maya tutar bu ömrüm.. Ne den se senden ebedi bir eser görünmüyor canım.

(Sabiha Rana) Dokuz Mart İki Bin Altı
Yedi Düvel Gönüllere Beyaz Düşler Paylaşımıdır.

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..