Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '09

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Saba Tümer ile..

Saba Tümer ile..
 

Bir insan'a bu kadar mı yakışır televizyon ekran'ına?

Adeta aileden biri sanki..

Seçmiş olduğu konuklar da kendisi gibi seçkin kişilerden oluşmakta..

Konu içeriği, genelde sanat ağırlıklı..

İnanın haber bültenlerin dışında tek izlediğim programdır "Bu gece"..

Saba Tümer'den bahsediyorum.

Çok sıcak, çok samimi, çok içten..

Diger çoğu program sunucuları gibi yapay değildir sunumları..

Çok doğal bütün konuşma ve hareketleri..

Kahkaha atarken hiç yapaylık yoktur izlediyseniz..

Zordur kahkaha atmak günümüzde..Gülmek olsun diye gülenler var bilirsiniz..

Ama Saba Tümer öyle güzel sorular soruyor ki konuklarına, konuklarını harekete geçirip içinde saklı olan duygularını açığa çıkartarak kahkahalara çeviriyor..

Bu bir sanattır aslında..

Saba Tümer de bunu yapıyor..

Sanat yapıyor..

Gözlerine hiç derinden baktığınız oldumu?

Ben bir kadın'ım diyor..Duruşuyla, herşeyiyle..

Akademik eğitiminin dışında iyi bir aile eğitimi aldığını düşünüyorum..

Ayrıca çok ama çok kibar ve güzel bir bayan..

Sevgili Tümer'in kriterlerine uygun biri olmuş olsaydım evlilik teklif edeceğim tek insan olurdu..

Kamyonlar yüklüsü güller gönderirdim adresine..

Yineliyorum..
Bir insan'a televizyon ekranı bu kadar mı yakışır..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..