Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '09

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Görsel medya

Görsel medya
 

Global finansal kriz'den en çok sevinenlerden biriyim belkide.

Öncelikle yaşamın sadece meta değerlerinden ibaret olduğunu düşünen kişiler için önemli bir geçiş sürecidir kriz dönemlerinde.

Aslında bu tür düşünen insanlar için kriz dönemleri bir fırsattır.

"Ne idim, ne oldum, ne olacağım" düşünceleri ön plana çıkmalıdır böyle kriz dönemlerinde.

Ve..

Meta'nın her değerin üzerinde bir değer olmadığını görebilmek için de bir fırsattır kriz dönemleri.

*

Sevinmemin ikinci nedeni ise;

Bu kriz döneminde mali güçlükler nedeniyle çekimleri gerçekleştirilemeyen televizyon dizileri nedeniyle belki televizyon programlarında değişiklikler olurda gerçek kayda değer programlar yapılıp izlenmelere sunulur..

Biribiri ardına kayda değer hiçbir eğitim yönü olmayan dizilerle uzun yıllar kaybeden izleyici, belki bu kriz nedeniyle gerçek değerini bulup eğitim ağırlıklı programlar yapılır.

Görsel medya, bilindiği gibi insan gelişiminde önemli rolü vardır.

Ümit ediyorum kriz ile birlikte televizyon, hak ettiği değerde değerlendirilir ve daha sanat ağırlıklı programlar içerir.

Kriz'ler güzeldir...

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..