Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Sabiha Rana

Finalde yazacaktım bıraktım onu sona!

Madem öyle istedi, işte Sabiha Rana!

*

Geçen gün üzüm olmuş dün de bakarım ki nar!

Diyor ki sıkın beni, suyum çıkana kadar!

*

Şimdi böyle deyince beni aldı bir tasa!

Tamam sıkacağız da, ya suyu az çıkarsa!

*

Sonra birden düşündüm, dedim ki ab-ı hayat!

Bir damlası da yeter! Yeter ki damarına kat!

*

Şiirleri de öyle; hepsi de bir tadımlık.

Dostluğuna mesafe, en fazla bir adımlık!

*

Sesinde samimiyet, önyargısız ve yalın!

Konuştum biliyorum, konuşun hayran kalın.

*

Amelleri iyiyse, demek iyi niyeti!

Sabiha Hanım da var! Bu onun meziyeti.

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..