Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '07

 
Kategori
Blog
 

Şablonunuzu değiştirin, okunma oranınız artar

Şablonunuzu değiştirin, okunma oranınız artar
 

Gelmeyen ilham perim


Yeni adet oldu bende. Nedendir bilmem ayda bir sayfamın şablonumu değiştiriyorum, hani sanki vitrin yenilermiş gibi. Ne faydası olacaksa artık, can sıkıntısı işte. Sanırım şimdiye kadar yedi- sekiz şablon değiştirdim ama okunma oranlarında bir değişiklik yok!

Geçenlerde de Madamex Hanım’ın aklını uyup kategori değiştirdik, hem de gecenin bir yarısı, gizli gizli. Pılı pırtıyı toplayıp “ilişkiler” kategorisine taşındık. Güya kimseciklere söylemeyecektik ama benim ağzımda bakla ıslanmaz ki! Çöktüm hemen klavyenin başına ve hemen yazdım tabii( http://blog.milliyet.com.tr/Blogum.aspx?BlogNo=73802).

Ali Gülcü kardeşim “Vardır senin bir bildiğin, yakında çıkar kokusu” diye bir yorum yazdı bana. “E sen de beni takip et o zaman” diye yanıtladım. Ne bileyim ben takip edeceğini, şakacıktan söylemiştim valla.

Çıktı kokusu tabii...

Baktım “Deniz mahsulleri” kategorisine taşınmış o da… Oysa “Basın-yayın” kategorisindeydi. E ne var bunda? Balıkçı kendisi zaten, yakaladığı lüfer iki kilodan aşağı gelirse tekrar denize salıyor, “Büyü de gel aslanım” diye. Uyar yani.

Ne var ki iki gün sonra baktığımda “Gündelik yaşam” kategorisinde gördüm Ali’yi. Hemen bir mesaj çekip uyarmak istedim kendisini… “Blogun bütün ağır topları, yorum ve tık tık canavarları o kategoride, girme aralarına” diyecektim ama pek fırsat olmadı. Kendi fark etmiş olmalı ki hemen ayrıldı o kategoriden ve “Astrolojiye” attı kapağı.

Oysa hemen hemen her gece Messenger şeyinde karşılaşıyoruz, o da benim gibi gece kuşu. Bir türlü aklıma gelmiyor sormak “ Astrolojiden ayrılıp Aşk-evlilik kategorisine niye taşındın ?” diye. Tamam! Tebdil-i mekânda ferahlık vardır ama bu kadar ferahlık da fazla yani.

Ben hiç olmazsa Mizah kategorisinden “İlişkilere” taşındım ve dizimi kırıp oturdum. Ne o öyle zırt pırt dolaşmak? Editörlere de yazık. Bir şey değil, diğer arkadaşlar da taşınmaya başlarsa çıkan karmaşadan sistem çökecek valla.

Neyse en sonunda kendine bir kategori beğendi ve oraya yerleşti. Ünlü mucit ve yazar Solohan’a komşu oldu. Ne diyelim, Allah muhabbetlerini arttırsın. Mizah kategorisindeki çoğu yazarın yayınlanmış kitabı var. Kim bilir, Ali de bir sürpriz yapabilir yani.

Dediğim gibi, ben şu sıralar kafayı şablonlarla bozdum. Zırt pırt sayfamın şablonunu değiştiriyorum. Ablam da durumu fark etmiş ki geçen gün beni uyardı…”Şablonlarla uğraşacağına otur da yazı yaz, ayda dört yazıyla geçiştiriyorsun” dedi.

Sadece dese iyi, tuttu iki tane de klavye gönderdi enişteyle. Biri siyah, biri beyaz. Artık “klavyem bozuldu” masalını da söyleyemem.

Oturup yazcez gari.

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..