Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '20

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Saçlarını dağıtırsın

Saçlarını dağıtırsın. Ceylanın eski bir şarkısı saçlarını dağıtırsın rüzgârlara bırakırsın.  bekir arkadaşım tarif etti sakalımızı kesmeye alıştık. E benim saçlarımda uzadı. Hele saçım kulağıma değiyor ’ya sinir oluyorum. Arkadaşlar hiç görmeyip de kendi saçını kesen var mı abi ben kesiyorum desinler bende makineyi elime alacağım. Daha önce hiç saç kesme tecrübem olmadı. Yahu Halis Kuralay hocam bir ara berberlik yaptım demişti. Acaba onamı sorsam yoksa ceylanın şarkısını söylemeye devam edeceğim. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..