Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Sadece 10 Kasımlarda ağlamayın

Herkes sorsun kendine

Atatürk gittikten beri ne yaptım diye,

Neleri değiştirdim, nasıl geliştirdim milleti diye,

Geçen 10 Kasım’ dan bu 10 Kasım’ a kadar ne yaptım diye;

Sorun kendinize

Ne olur sorun bir kere!!

Sorunda görsün artık gözleriniz gerçekleri.

Sonunda daha çok acısın kalbiniz.

Yüreğiniz ağlasın halimize…

Vazgeçin artık birbirinizle dalaşmaktan;

Birbirinize sarılın, kitaplara sarılın

Çağın teknolojisini yakalayın artık!

Kulak verin gençliğe hitabeye!

Anlamsız, mantıksız şeylerle uğraşmayı bırakın artık

Vazgeçin şuursuz davranışlardan,

Milleti yine millet kurtaracak



 
Toplam blog
: 21
: 411
Kayıt tarihi
: 21.09.06
 
 

Çalışmayı ve okumayı seviyorum. Uyumayı sevmiyorum. Herşeyi bilmek istiyorum. Bütün insanları tanıma..