Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Sadece seks mi?

Sadece seks mi?
 

Geçen gün okuduğum bir yazıda erkeklerin yılda 812 saat seksi düşündükleri yazıyordu. Bana komik gelen aynı zamanda benim ilkokul numaram olması. Elbette bunun bir işaret olduğunu düşünmek veya düşünmeye çalışmak manasız olacaktır diyerek bahsetmek istediğim konunun temellerin atmaya başlayayım ben en iyisi...

2006 yılının son demlerinde tanıştığım genç bir bayandan bahsetmek istiyorum. 1978 doğumlu yani yıl 2006 olduğuna göre 28 yaşındaydı ve yaşamdan tecrübeler edinmek için pek de az sayılmazdı geçmiş yıllar. Özellikle aklı başında olalı en az on yıl geçmiş olmalı değil mi?

Uzun zamandır karşılaşmadığım türden inançları vardı özellikle de bekaretle ilgili. Konuşmalarından az çok anladığım kadarıyla otoriter bir babanın hükmettiği bir evde büyümüş. Fikir olarak maşallah cin gibi her konuda konuşabilen, yelpazesi geniş bir kızdı aslında. Artık anne ve babadan korktuğundan mıdır bilinmez bu konularda kapalı bir tutum sergiliyordu.

''Erkekler tek birşey düşünüyor'' sözü ona ait örneğin.

Çok kısa sürede kaynaşıp bana konuyla ilgili fikirlerini açıkça beyan etmiş bulundu. Bir yandan iyi birşey olsa gerek diye düşünsem de bütün yaşadıklarımdan sonra aynı fikirde olmadığımı belirttim kendisine. Yaş olarak da iki yıl daha fazla nefes almıştım bu dünyada.

Tabi ki korkulacak birşey yok demem de pek anlamlı olmayacaktı. Bana çok ilginç geldi. Dedim ki kendi kendime 'hala böyle düşünen kızlar var mı ?' Kızları bıraktım da bir de böyle erkekler varsa!?

Valla benim sorunum değildi açıkçası çünkü bende yalan yok, hiçbir zaman da olmadı.

Düşünüyorum da bana birkaç aşk hikayesi anlattı sonu hep 'HAYIR' la biten. Çok enteresan geldi bana. Ne kadar zor diye düşündüm.

Bir insan seviyorsa bunda sınır olmalı mı? Birlikte olmak tek taraflı çıkar ilişkisi mi?

Evlenmeyi düşünen bir insan zaten güvenle yaşayabileceği bir ilişki bulma olasılığı bu kadar azken bu devirde, kendi çemberini daraltmakla bu işi daha da zor hale getirmeli mi?

Önemli olan nedir ilişkide?

Birlikte yapabileceği yüzlerce şey varken sadece Seks'e yüzde olarak büyük bir dilim ayırmak ve bunu yok saymak DOĞRU MU?

 
Toplam blog
: 17
: 690
Kayıt tarihi
: 04.04.07
 
 

76 doğumlu olmama rağmen hala 30 yaşındayım. Lisansüstü eğitimli olmama rağmen şu an işsizim. Şiir y..