Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sağlık en büyük velinimetimiz

Sağlık en büyük velinimetimiz
 

Dünden beri perişanım, mide bulantısı ve karın ağrısıyla başlayan serüven; yatakla ve banyo arasında acil seferler yaptırdı bana.

Dün çeşitli işlerim doyalısıyla, mecburen çarşıdaydım. Çocuklar arabaya binince mideleri bulanır ve çıkarırlarya bende o aşamaya gelmiştim. Yollarda çıkarmadım ama geleni yollamak çok zordu!
Sürekli mücadele halindesiniz.
İlaç alarak süreci ertelemiş oldum ama sonuç değişmedi.

Verilmiş randevumda vardı, onu yerine getirmem gerekiyordu. Görüştüğümüz sürece dakikalar saat gibi geldi bana, sürekli su içerek yatıştırdım kendimi.

Saat 5'te eve zor attım kendimi, baraj infilak etti. Doğal detoks oldu. Sayısını bilemediğim kadar, banyoya gittim geldim. Midem bir bardak suyu bile kabul etmez oldu. Su kaybından başım dönmeye başladı. Bağırsaklarım tünelde çalışan matkap sesleri gibi ötüşüp durdular.

Banyo ve yatak arasındaki seferler tüm gece boyunca sürdü.

Mücadeleli bir günden sonra, bugün halsizlikle beraber idare ediyorum.

Dışarda rüzgar, fırtına, yağmur. Ben de kendinden geçmişlik. Kıpırdamaya halim yok.

Kendime cesaret verip kalktım ve yatmakla çözüm olmaz deyip, zor da olsa hayatsal faaliyetlerde bulundum.

Sağlığımız yerinde değilse hiçbir şeyin önemi yok. Tirilyonlarca paramız olsa, dünyalar sizim olsa, hiç bir anlamı yok. Siz bu güzellikleri yaşayamadıktan sonra gerisinin ne önemi var.

Sahip olduklarımızın kıymetini varken bilelim. Kaybettiğimizde geriye dönüşü olmaz. Sağlık en önemli sermayemiz. Herkese sağlıklı günler ve yaşamlar. Teşekkürler...
Sevgiler...

 
Toplam blog
: 42
: 2143
Kayıt tarihi
: 04.02.08
 
 

Hayat yolculuğunda karşılaştığımız, yaşama dair bizi mutlu ve mutsuz eden tüm olayları paylaşmak. Bi..