Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '07

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Sağlıklı yaşamın sırları (2)

Sağlıklı yaşamın sırları (2)
 

Evet, sağlıklı yaşamın sırlarını açıklamaya devam ediyorum. Aslında liste çok daha uzayabilir ve yaşamınızı gerçekten kaliteli yaşayabilecek ruhsal, fiziksel ve beyinsel aktiviteler bulabilirsiniz. Milliyet blog’da bir yıldır yazdığım günün anlamı ve evrensel yasalar da yaşamınıza artı değer üretecek bir şekilde dizayn edilmiştir.

Unutmayın ki; bedeniniz ruhunuzun tapınağıdır. Tapınaklar özel özen isterler.

Sağlıklı Yaşamın Sırları:

Haftada 40-45 saat çalışın. Diğer saatlerinizde hobilerinize ve eğlenceye yönelin.

(Ben işimi hobi, hobilerimi de iş olarak yaptığımdan yoğun çalışmayı tercih ediyorum. Az çalışırsam kendimi yorgun hissederim.)

Yeni arkadaşlar edinin. Her gün yeni bir arkadaş edinseniz yılda 365 yeni arkadaşınız olur. Erkekler kız arkadaşlarına, kızlar da erkek arkadaşlarına daha fazla zaman ayırmalı. İki cins birbirlerini daima kışkırtacak enerjiyi salgılar ve bu enerji yaşamlarında onların güç üreten dinamosu olur.

(Bu yönden çok şanslıyım. O kadar çok arkadaşım var ki ve yüzde 90’ı harika, güzel, seksi ve paylaşımcı özelliklere sahip ve bu benim en şanslı olduğum alan olduğu için kendimle övünebilirim.)

Kıskançlığı, sahipleniciliği ve agresifliği yaşamınızdan çıkarın ve paylaşmayı öğrenin. Vermekten ve almaktan önce paylaşmayı tercih edin.

(Benim ilkem kendime verdiğim her zevki başkalarıyla paylaşmaktır. Bunu beni tanıyan herkes bilir. Bencillik ve fedakarlık yerine paylaşımcılığı seçmek, benim hayatımı gerçekten güzelleştirdi. Darısı sizin başınıza.)

İşinizin dışında kesinlikle bir ya da daha fazla hobi edinin ve hobilerinize en az işinize ayırdığınız zamanın yarısını ayırın. Hobilerinizi profesyonel bir ciddiyetle yaparken işinizi amatör bir heyecanla oyun haline getirin.

(Bu ülkede işsizlik olduğuna inanmayanlardan biriyim. Zevk aldığınız, adandığınız ve iyi yaptığınız her iş size servet kazandırır. Benim iş listem çok kabarık ve her birinden zevk aldığım ve her birini iyi yaptığım için iyi kazanıyorum.)

Şikayeti , eleştiriyi ve karamsarlığı hayatınızın içine almayın ve daima sizi besleyecek harika şeylerle ilgilenmeyi ve onlar hakkında konuşmayı benimseyin ve çevrenize de benimsetmeyi alışkanlık edinin.

(Otoriteler şikayet etmezler kuralını benimsediğim için benden bir gün şikayet duyan olursa ödül vereceğimi söylemiş biriyim. Henüz bu ödülü alan biri olmadı. Daima başıma gelmesini istediğim şeyleri düşünür, konuşur ve başkalarıyla paylaşırım. Bu söylemlerime sinirlenenler olsa da gülümsemekle yetinirim ve aynen bildiğim şekilde devam ederim.)

Hiçbir şeyi mutlu olmak adına değil, mutlu birey olarak yapın. Mutlu bir bireyin her şeyden zevk alacağını hatırlayın. Mutsuz bir bireyi dünyanın en güzel şeyi dahi tatmin etmez.

(Dünyanın en pahalı zevki ile en ucuz zevki arasında ayırım yapmadan bazen bir simitin keyfini bazen de Kanada istiridyesinin keyfini tadarım.)

Çevrenizdeki sevdiklerinize daima sürprizler yapın. Onlara küçük oyunlar düzenleyin. Onları heyecanlandırın. Sıradan bir yaşamı değil sıra dışı bir yaşamı benimseyin. Bu yaşam modeli sizin libidonuzu arttıracak ve sizinle birlikte olmak isteyenlerin sayısı çoğalacak.

(Ben hayatımda ve yazılarımda sevdiklerime daima tatlı sürprizler yapmayı ilke edinmişimdir. Bir insanı heyecanlandırmak, yaşam coşkusu vermek ve onu hayata sımsıkı bağlamak benim işim diyebiliyorum.)

Hafta içinde en az iki kez ceviz ve sarımsak dopingi uygulayın. Bu iki sihirli gıdayı hayatınızın en vazgeçilmezi haline getirin.

(Bu iki sihirli doğa nimetinden ben çok yararlanıyorum. Her ikisi de gençleştirme, akıl ve beden sağlığı konusunda çok güçlü etkilere sahiptir. Deneyimleyin ve görün.)

 
Toplam blog
: 137
: 1054
Kayıt tarihi
: 05.01.07
 
 

1951 İstanbul doğumluyum. Bireysel ve Kurumsal Gelişim Danışmanlığı, Moda Tasarımı ve Marka Danışman..