Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '08

 
Kategori
Deneme
 

Sahip olma yanında ol!

Sahip olma yanında ol!
 

Ben "boynunda su besleyen kadınım" ama sana verdiklerimi alıyorum.
Çelişkiler öldürdü beni, yürümemek isteğin, öldürdü.

Depresyondayım ne yapabilirsin, iyi olmam için ne yapabilirsin..ne gelir içinden..

Sen de depresyondasındır, belki seni tanıdığımdan beri; belki, belki doğduğundan beri kim bilir..

Neden bana birlikte yaşlanalım deyiverdin, senin için hepsi laf; beni ve depresyonumu rahat bırak..
Ne istiyorsan onu yap yürümekte istemem senle koşmakta hiç bi şey istemem gölge etme: gideceğim..
Çünkü sen bana yar olmadın olamazsın da..

-Sahip olma yanında ol!

"Yatıştırır rüzgarlar, dışavurur içimizdeki lodosu, poyrazı, günbatımlarını saklar bizi,
gözlerimizdeki hüzne "dinginlik" adını verir "seni iyi gördüm" diyenler,
biz de iyi hissederiz kendimizi elimizden başka ne gelir ki köşe başları, akşamüstleri,
korkular tozar gider zamanın boşluğunda, karışır anların kuytu belleğine

belki sonraları bir gün hatırlanır aynı kederle yazın bittiği her yerde söylenir,
söyleyenler inanır gerçekten birşeylerin bittiğine,
yaz biter eskir geceler, serin hüzünlü yeni mevsime hazırlık ömrün teğel yerleri bir yanı telaş, bir yanı ürperten yaz sonu ikindileri çıkarır sizi dalgın derinliğinizden.

Yaşadığınızı duyarsanız teninizde bir zamanlar okumuş olduğunuz kitapları özlersiniz sıcak odaları, beyaz, temiz yastıkları ahşap pancurları yaz bitti bitmeyen şeyler kaldı geride..

yaz bitti yaz bitti, yüksek sesle söylüyorum bunu kendime, her yerde söylendiği gibi..
yaz bitti yaz bitti, hiçbir şey, hiçbir şey, hiçbir şey, yalnızca üşüyorum şimdi"

 
Toplam blog
: 444
: 1284
Kayıt tarihi
: 13.09.07
 
 

MB zengin kültürel bir eksen; düşüncelerimizin buluştuğu, tartıştığımız, birbirimizi etkilediğimi..