Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '10

 
Kategori
Blog
 

Şair Ahşabi'ye nazire

Şair Ahşabi'ye nazire
 

Oy Ahşabi Ahşabi, sen de mi şair oldun?

Ona buna atarsın, meydanı boş mu buldun?


***

Senin için çok özel, derin bir kuyu kazdım

Şairlik kitabını, unutma ki ben yazdım

***

Kendi kafana göre şiir yolunu seçtin

Rahle-i tedrisimden hani ne zaman geçtin?

***

Bloglar sayfasında gezin ha babam gezin

Şair-i Azam benden ne zaman aldın izin?

***

İşini bilen hanım haber verir beyine

Sen ahşabınla uğraş, şiir senin neyine?

***

Keresteyi yontmaya bu iş benzer mi sandın?

Üç beş yorum gelmeye, nasıl da hemen kandın?

***

Benimle dalaşarak başına işler açma

Sık sık yaptığın gibi, hemen bırakıp kaçma!

***

Hele dur bekle senle, çok işim vardır benim

Köpek kulübesinin yeri çok dardır benim

***

Demirden hiç hoşlanmam, ahşabı çok severim

Nakışlı, işlemeli trabzanı isterim

***

Şikayet etme beni editör Muttalip'e

Peşin özür dilerim, sözlerim bir latife

***

Nevi şahsına mahsus şahsiyetin çok özel

Tebrik ederim seni, şiirlerin çok güzel

***

Hasan Basri Özgen

Sarıyer, 6 Şubat 2010

 
Toplam blog
: 337
: 4184
Kayıt tarihi
: 03.08.07
 
 

Hukukçuyum... Hukukun üstünlüğünün ve hukukçunun saygınlığının ülkemde gelişmesini ve kalıcı olma..