Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '15

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Şair Feyzi Halıcı 90 yaşında

Şair Feyzi Halıcı 90 yaşında
 

Sevgili Feyzi HALICI Ağabeyim,
 
Çağrı Dergisi 69.yılında, ( Sayı: 662, Ocak 2015 ) tarihli sayısını almış bulunuyorum. Sizler de 90.yaşına merhaba dediniz. Çağrı Dergisine, sizlere daha nice sağlık, mutluluk dolu yıllar diliyorum. Mutluluk ve başarı dolu 90.yaşınızı bir demet çiçekle kutlamak isterdim. Ancak mümkün olmadı. Sizlere aşağıya aldığım bir ufak şiirimi bir demet karanfil niyetine gönderiyorum. Sizler 70 yıldan bu yana Türk folkloruna, Türk kültürüne maddi ve manevi yoldan hizmet veriyorsunuz. Bu çabalarınız hiçbir zaman yadsınamaz..
 
Çağrı Sanat ve kütltür dergisinde güzel bir haber okuyorum: Bursa Halk Ozanları Derneği 2015 yılı içinde ( 18 Ocak günü ) Barış Manço Kültür Merkezi'nde 1. Uluslararası FEYZİ HALICI Kültür Sanat Şenlikleri ve sempozyumunu düzenliyor. Bu habere çok sevindim. Zaten sizler yaklaşık  45 yıl Konya'da Türkiye genelinde halk Şairleri Bayramını yaptınız.
 
Şimdi Bursa'da yapılacak olan bu şölene birçok yerli ve yabancı ozanlarımız katılacaklardır. Sanatımız, kültürürümüz bağlamında bu olumlu ve onurlu bir çabadır.... Bu amaçla Sizlere daha nice Uluslararası Sempozyumlar ve şenlikler diliyorum.
 
Bursa Halk Ozanları Derneği mensuplarına ve bu şölende tüm emeği geçenlere de burada teşekkürlerimi, saygılarımı sunmak istiyorum... Böyle bir günde Bursa'da bende sizlerle birlikte olmayı çok isterdim...
 
Bu duygu ve düşüncelerle 90.yaşınızı kutlar, bu vesileyle selam ve saygılarımı sunuyor, hürmetle ellerinizden öpüyorum.
 
FEYZİ HALICI 90 YAŞINDA
 
Konya’dan, İstanbul’a ünü var her taşında
 
Yarım asırdan fazla hep Çağrı’nın başında
 
Mevlana’dan, Yunus’tan esin almış bilgece 
 
Şair Feyzi HALICI şimdi doksan yaşında…
 
 
 
Abdülkadir GÜLER
 
 14 Ocak 2015- SÖKE
 
----------------------------------------------------
 
NOT:  İNCE MEMED'İN yazarı ünlü roman ve öykü yazarı  Yaşar KEMAL'in  yoğun
 bakımda olduğunu  öğrendim. Sevgili Yaşar KEMAL'e  de acil şifalar   diliyorum....A.GÜLER
 
 
 
 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..