Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '11

 
Kategori
Edebiyat
 

Şair Nurettin

Şair Nurettin
 

Fethiyeli Şair Nurettin Göztepe


Ormancı Şair olarak bildiğimiz binlerce kilometre yükseklikte dağın zirvesinde şiirlerini yazan ve bu şiirleri kitapları ile paylaşan Nurettin Göztepe arkadaşımız emekli olduktan hemen sonra köyüne muhtar adayı olmuştur.

Şair Nurettin Göztepe’yi kim tanır, kim tanımaz? Bilmiyorum.

Televizyonda izledim, sunucu elinde mikrofonu uzatmış iki üniversite öğrencisine soruyor:
—Ortadoğu’dan birkaç ülke adı sayabilir misiniz?...

Öğrenciler de anlatıyor:
—Çin, Japonya, Türkmenistan…

Bir başka televizyonda izledim. Sunucu üç büyük spor kulüplerimizin başkanlarının adını soruyor, kime sordularsa doğru cevapları alıyorlar… Meclis Başkanı’nın adını sorduklarında ise bilenlerin sayısı yok denecek kadar az.

Televizyon sunucusu futbolcuların adlarını sorduğunda alınan cevaplar yine doğru. “Mehmet Ali Şahin’i tanır mısınız?” diye sorulduğunda alınan cevap hayli ilginç, “Tanımaz mıyım, o da ünlü bir futbolcu…”

Meclis Başkanı için, “ünlü bir futbolcu” diyen bir toplum olmuşken Ormancı Şair Nurettin Göztepe’yi kim tanır, kim tanımazın garipliğini yaşıyorum satır aralarında…

Adam atasını, dedesini tanımıyor ki; şairini tanısın!

“Muhtarımızı kaybettik Allah rahmet eylesin.” diye söze başlayan şair, neden muhtar adayı olduğunu maddeler halinde anlatıyor:

“1- Muhtarımızı kaybettik amma hizmetler kaybedilmesin onun ideali ve umutları ve köyümüzü bir adım daha ileri götürebilmek için aday oldum.
2- Seçim günü ile emekliliğim aynı zamana rastladı onun için aday oldum.
3- Rahmetlinin yokluğunu fazlasıyla hissettik o boşluğu doldurmak için aday oldum.
4- Köylülerime çok daha iyi ve huzurlu bir yaşama katkıda bulunabilmek için aday oldum.
5- Geçmişten olan hizmet tecrübemi bilen köylülerimizin umudunu boşa çıkarmamak için aday oldum.
6- Köyümün yapılabilecek bütün işleri için koşturacak avare birisi olduğum için adayım.
7- Yalnız ve yalnızca ALLAH RIZASI, hak ve adaletli bir yönetim için aday oldum.”

Önümüzdeki 12 Haziran 2011 Seçimlerinde muhtar olursa köyüne yapacağı ve yapmak istediği hizmetleri de anlatıyor:

“1.Öncelikle eğitime katkıda bulunmak istiyorum. Köyodamız da bütün talebelerin gelip rahatça ve beraberce ders ve ödevlerini yapabileceği bir kitaplık ve gerekli bilgisayar ve internet ortamında ders salonu.
2.Yayla Korunun çok acil çözülmesi gereken içme suyu problemi var, tahsisi yapılıp, planı ve projeleri yarım bekleyen bu içme suyu probleminin çözülmesi.
3.Köyümüzün ana ve mahalle arası yolarının düzenlenmesi, sahil koruda kapalı veya yarı kapalı çok amaçlı kullanılabilecek bir salonun yapılması ve Yayla Koru cami alanı meydanın düzenlenmesi ve bunlara benzer birçok işler.”

23 Mayıs 2010 tarihinde Hakk’ın rahmetine kavuşan Fethiye ilçesi Koru Köyü Muhtarı Ali İksan Uzgur’a Allah’tan rahmet dilerim. Toprağı bol, mekânı Cennet olur inşallah.

Şair Nurettin Göztepe seçilirse eğer kendisine bundan böyle Ormancı Şair yerine “Muhtar Şair” denilecektir şüphesiz…

Niyetin hayır olduğu yerde sonuç ne olursa olsun akıbet de hayır olacaktır.

“Köyün işleri saymakla bitmez, önerilere ve eleştirilerde açığım, her konudan da ders almalıyız.” diyen Ormancı Şair Nurettin Göztepe’ye başarılar dilerim. 

Resim: 

http://blog.milliyet.com.tr/Nurettin_Goztepe_yi_destekliyorum/Blog/?BlogNo=306872&RefNo=22 

 

 
Toplam blog
: 74
: 1455
Kayıt tarihi
: 24.06.09
 
 

Haydanlı Eğitmen Aziz Doğan'ın oğluyum. Köyceğiz doğumluyum. Isparta Meslek Yüksek okulu muhasebe me..