Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '17

 
Kategori
Anılar
 

Şair-Yorumcu Dernek Başkanın Sn Müzeyyen Hançerci Hanımefendiye saygı ile,

Şair-Yorumcu Dernek Başkanın Sn Müzeyyen Hançerci Hanımefendiye saygı ile,
 

Dün çanakkale deki evime Misafirim olarak Beni çok mutlu eden Şair-Yorumcu Kadim dost ve yılların eskitemediği arkadaşım Adil Acar'dan, sonradan da akşam telefonla İstanbul'da aradığım bir diğer Kadim dost ve Değerli Arkadaşımız Şair-Yorumcu Ülkü Akman Hanımefendiden de teyiden öğrendiğim acı haberle sarsıldım.
 
Müzeyyen Hançerçi Hanımefendiyi (15) gün önce maalesef kaybetmişiz.
 
Kendisi ile 2006 yılına dek Kurucu başkanı olduğu "Dünya Şairler ve Şiir Sevenler derneğin de" genel sekreter olarak 4,5 yılı aşkın beraberce her türlü olumsuzluklara rağmen kader birliği edermişcesine çalıştık. Evine her zaman misafir etti. Yemiş içmişliğimiz oldu. Acı-tatlı günlerimiz de oldu.
 
Ancak (2) yıl önce beni telefonla arayıp uzun uzadıya sohbetten sonra helalleştik. Kendisine Allah'tan rahmet, geride kalan şiir severlere de baş sağlığı diliyorum.
 
Hep söyledim amma kimselerin aldırış ettiği olmadı;
Vefasızlık diz boyu değil , boyları aşmış, Şiir Dünyasındaki hemen herkes de bu bataklığa batmışlar ne yazıktır ki. Kimse kimseyi kırmasın, gücendirmesin. Hatalardan dolayı bir birimizden"Özür" dilemek bir hünerdir. Yaşam mı; işte bir yerde bitiyor diye.
Benden kötüsü olmadı. Vesselam...
 
Toplam blog
: 741
: 219
Kayıt tarihi
: 06.12.09
 
 

Aslen Şebinkarahisar-Alişar Köyü-Killik Mahallesi İmamlar (Çakmaklar) Sülalesine mensup olan Şair..