Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '15

 
Kategori
Şiir
 

Saklambaç

Hayat akıyor hemde derince bir kalıpla

Ve içinden gelen bir ses ile dibe doğru batıyor

Akışı içinde beklerken kendimi

Yansıtıyorum karşımdaki aynaya resmimi

Gözlerimde nedensiz bir soru, nedensiz bir iç sıkılış

Ayaklarımda bir ağırlık, sanki yorgunluk

İçimde bir deniz, bir damla damlatsan dünyayı basacak bir sel

Yüreğimde bir eziklik

Sanki kimse beni anlamıyor düşüncesi

Aklımda takılı küçük notlar

Herbiri kendi tadında ve detaylarda

Çeviriyorum kafamı ay gibi parlak güneşe

Bir parça huzur diliyorum içimi ısıtacak kadar

Alıyorum ellerime bu rengi

Sürüyorum olağanca her yerime

Gülümseten bir neşe veriyor o anda

Sitemli nedensiz düşünceler, kısaca yok oluyor görüntüde

Ama akış içinde varlıklarını biliyorum

Bugün gitselerde, derinlerde, arada hep zıplatıyorlar beni.

Yine de kaybolmuyorlarki bir yere..

Geçici saklambaç oynuyoruz karşılıklı,

Ben hüznü çeviriyorum güneşe, ama yalnızlığım doğduğunda ellerime

Başlıyor yine beni sobelemeye..

 

Gülay Şahin / 2004

İnstagram : gulaysahin76

Twitter: mucizeni_yarat

 
Toplam blog
: 15
: 323
Kayıt tarihi
: 16.04.14
 
 

38 yasımdayım. 32 yasımda başladığım içsel yolculuğumda kendi içimde kırdığım şifelerimi, yaratım..