Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '06

 
Kategori
Eğitim
 

Saldırgan olabilecek çocuklardaki belirtiler

Saldırgan olabilecek çocuklardaki belirtiler
 

Saldırganlığın tanımı güven eksikliğinin doğurduğu davranış biçimi olarak tanımlanmaktadır.Çocuğunuza güven verememiş iseniz her açıdan saldırgan bir birey yetiştiriyor olabilirsiniz.Güven sözünde duran ,günlük yaşamayan,geleceği düşünen,sorumluluk sahibi demektir.Peki saldırgan bireydeki belirtiler nelerdir.

1-Dikkat ve konsantrasyon eksikliği

2-Sınıfta oyun bozan olma,arkadaşlarla çok kavga etme.

3-Çok az sayıda arkadaşı olma.

4-Ev veya sokak hayvanlarına şiddet uygulama

5-Otoriteye karşı gelme

6-Problem çözerken şiddet kullanma

7-Dersleri asmak,okula gitmemek.

8-Uzaklaştırma cezası almak.

9-Çetelere ve kavgalara karışmak.

yukarıda saydığım maddelerden bir kaç tanesi bile çocuğunuda varsa bir pskoloktan yardım alma zamanınız gelmiş demektir.Kesinlikle müdahale edilecek şekilde bilen eğitim kurumlarından yardım alın.Anne-baba ve çocuk yapılan yanlıştan geç kalmadan kurtulmalıdırlar.Erken teşhis herşeyi kolaylaştırır.

Yapılan bir araştırmaya göre bayanlar;baba yada ağabeyinden,erkeklerde akranlarından şiddet görüyor.Şiddeti güven eksikliği olarak tanımlıyoruz ve her geçen gün arttığını biliyoruz.Hayat güvenilir,istikrarlı ve şiddet içermediği zaman mutluluk içerir.

 
Toplam blog
: 285
: 4026
Kayıt tarihi
: 17.07.06
 
 

      Üniversiteyi Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesinde Fizik öğretmenliği bölümünden..