Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '14

 
Kategori
Futbol
 

Sallamak serbest

Sallamak serbest
 

Galatasaray-Bursaspor maçını falan yazmayacağım.. Zaten çok gerekli durumlar oluşmadıkça da yazmamaya gayret gösteriyorum.

Asıl yazacağım şey; %Yüz Futbolun iyice ayyuka çıkan aymazlığı.. İki kafadar oturmuşlar; önüne gelene sayıyorlar.. Sonra da günü kurtarmak için arada bir "Biz bunları söyleyince internetten  bize sallıyorlar" mavrasıyla son derece moda olan "mağdur" kimliğine bürünüyorlar..

Sevgisiz Güntekin Onay.. Babanın sadece ismi bile saygı üretirken siz nasıl böyle bir yanılgı içinde olabilirsiniz? www.sporx.com internet sitesinin haberini aynen aktarıyorum:

"Onay, maç devam ederken Bursaspor savunmasının kötü oynamasıyla ilgili olarak: "Kazım'ın hiç defansta yardıma geldiğini görmedim, şaşırtıcı bence (!)" yorumunu yaptı. Onay yorumunu "Sercan hiç defansa yardım etmiyor?" diyerek de pekiştirdi"

Sanırsınız ki Kazım Galatasaray ve Fenerbahçe'den "Yahu Kazım sen defansa çok yardıma geliyorsun.. Biz senle uğraşamayız.. Bu iş böyle olmaz, git kendine takım bul" denerek gönderildi! Hele Sercan için birşeyler yazmaya hiç gerek bile duymuyorum.. Sercan'ın oynadığı bütün takımlarda kendi yarı sahasında oynadığı dakikaları toplasanız acaba kaç 90 dakika eder?

Size hiç yakışmadı demek isterdim ama; pek de bi üstünüze oturdu Güntekin Onay.. Hayırlı mesailer..

 
Toplam blog
: 93
: 585
Kayıt tarihi
: 27.01.09
 
 

Elektronik ve haberleşme mühendisiyim. Galatasaray taraftarı; evli; 1 erkek çocuk babasıyım. ..