Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '14

 
Kategori
Futbol
Okunma Sayısı
93
 

Sallamak serbest

Sallamak serbest
 

Galatasaray-Bursaspor maçını falan yazmayacağım.. Zaten çok gerekli durumlar oluşmadıkça da yazmamaya gayret gösteriyorum.

Asıl yazacağım şey; %Yüz Futbolun iyice ayyuka çıkan aymazlığı.. İki kafadar oturmuşlar; önüne gelene sayıyorlar.. Sonra da günü kurtarmak için arada bir "Biz bunları söyleyince internetten  bize sallıyorlar" mavrasıyla son derece moda olan "mağdur" kimliğine bürünüyorlar..

Sevgisiz Güntekin Onay.. Babanın sadece ismi bile saygı üretirken siz nasıl böyle bir yanılgı içinde olabilirsiniz? www.sporx.com internet sitesinin haberini aynen aktarıyorum:

"Onay, maç devam ederken Bursaspor savunmasının kötü oynamasıyla ilgili olarak: "Kazım'ın hiç defansta yardıma geldiğini görmedim, şaşırtıcı bence (!)" yorumunu yaptı. Onay yorumunu "Sercan hiç defansa yardım etmiyor?" diyerek de pekiştirdi"

Sanırsınız ki Kazım Galatasaray ve Fenerbahçe'den "Yahu Kazım sen defansa çok yardıma geliyorsun.. Biz senle uğraşamayız.. Bu iş böyle olmaz, git kendine takım bul" denerek gönderildi! Hele Sercan için birşeyler yazmaya hiç gerek bile duymuyorum.. Sercan'ın oynadığı bütün takımlarda kendi yarı sahasında oynadığı dakikaları toplasanız acaba kaç 90 dakika eder?

Size hiç yakışmadı demek isterdim ama; pek de bi üstünüze oturdu Güntekin Onay.. Hayırlı mesailer..

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Babasına bak oğlunu anla mı diyelim...? Babası kuzen eniştem olur. Mükemmel üstü bir adamdı... Maçın yorumunu dinlemedim ama Güntekin bu resimdeki kadar da çirkin değil. En büyük CİM BOM:) Selam ve saygılarımla.

gülriz 
 03.02.2014 23:27
Cevap :
Babasına laf söyleyemem.. Ben daha ilkokuldayken bir gazetenin verdiği "Futbol Okulu Dergileri" vardı ve her hafta alırdım. Kendisi hazırlardı.. Taa o yıllardan tanıdım ben rahmetliyi. Bu yüzden bu babanın oğlundan böyle bir laf duymak garibime gitti. Madem akrabanız; biraz kulağını çekin lütfen ne diyim :)  04.02.2014 0:01
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 93
Toplam yorum
: 66
Toplam mesaj
: 4
Ort. okunma sayısı
: 554
Kayıt tarihi
: 27.01.09
 
 

Elektronik ve haberleşme mühendisiyim. Galatasaray taraftarı; evli; 1 erkek çocuk babasıyım. ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster