Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Şampiyon söz verdi, yerine getirdi...

Şampiyon söz verdi, yerine getirdi...
 

Şampiyon Sporcu Can,Başkan yıldırım ve ekibi tarafından ağırlandı.


Kick Boks Avrupa Şampiyonu Teslime Can, Hırvatistan’daki turnuva öncesi Mersin Mezitli İlçe Belediye Başkanı Uğur Yıldırım’ı ziyaret etmiş, madalya sözü vermişti.

20 – 27 Eylül de Hırvatistan'ın Pula kentinde düzenlenen Avrupa Gençler Kick Boks Şampiyonası'nda 50 kiloda ringe çıkan Teslime Can, altın madalya kazanarak sözünü yerine getirmiş oldu. Teslime Can kazandığı madalya ve kupasıyla Başkan Yıldırım’ı makamında ziyaret etti.

“Genç sporcumuzun kazandığı başarı beni çok mutlu etti” diyen Yıldırım, “Kızımız Hırvatistan’daki turnuva öncesi yanıma geldi bende kendilerine pasaportun çıkartılması konusunda yardımcı olacağımı söylemiştim, pasaportunu çıkarttık. Benim yanımdan ayrılırken bana bir madalyayla ve kupa getireceğinin sözünü vermişti, şimdi görüyorum ki başarılı bir sporcu olduğunu bir kez daha kanıtladı. Bu mutluluğu hep birlikte yaşıyoruz, bir Mezitli yaşayanı olarak kendisiye iftihar ediyoruz. Önümüzdeki günlerde daha büyük başarılara imza atacağına yürekten inanıyor ve kendisini bir kez daha kutluyor, hem okul yaşamında hem de sportif hayatında kendisine başarılar diliyorum. Öncelik olarak okul başarısı ona paralel olarak da sportif başarıyı birlikte yürüteceğinden kuşkum yok” dedi.

Şu an 16 Yaşında olan bu güne kadar birçok kez Türkiye şampiyonluğu kazanan Teslime Can “Sayın başkanımıza yardımları için çok teşekkür ediyorum, hakkınızı ödeyemem, size verdiğim sözü yerine getirdiğim için çok mutluyum” dedi.

Başkan Yıldırım ve Teslime can birlikte çektirdikleri fotoğraf ile bu mutlu anı ölümsüzleştirdiler.

 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..