Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '08

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Samsun / Havza yolcusu kalmasın.

Samsun / Havza yolcusu kalmasın.
 

Siz, siz olun silah kullanmayın.


Arkadaşlar ben yarın memleketime gidiyorum.

Kötü bir şey yok, amaç gezmek, özlem gidermek.

Neleri özledim bir bakın bakalım!

Köyümü özledim, yeşili özledim, saf doğal köylümü özledim.

Ablam Tülay CANAZ’I, eniştem Sebahattin CANAZ’I, yeğenlerim Cansu ve Önder CANAZ’I özledim.

Kısaca doğduğum, ama doyamadığım köyümü özledim.

Kısmetse sabah 10.00 gibi ÇALIŞKAN KARGO’DAN hareket edeceğim.

Kendi aracımla seyahat etmeyi planlıyorum.

Allah kısmet ederse şayet, Salı akşamı da döneceğim.

Çarşamba günü mesaideyim.

Bu blog konusu nereden geldi, onu da anlatayım, malum yolculuk edeceğim, olurda başımıza bir iş gelirse, herkes hakkını helal etsin.

Birde yorum yazan arkadaşlarıma vereceğim cevaplar gecikecek kimse olumsuzluk olarak değerlendirmesin lütfen.

Hepinizi saygıyla selamlıyorum
 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..