Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '15

 
Kategori
Sivil Toplum Kuruluşları
 

Samsun Büro Memur-Sen Yakakent ilçe temsilcisine veda etti

Samsun Büro Memur-Sen Yakakent ilçe temsilcisine veda etti
 

Samsun Büro Memur-Sen Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Karabiber, Yönetim Kurulu üyeleri Osman Çırak, Hacı Şahin ve Kazım Alakuş’un katılımı ile, yıllardır Büro Memur-Sen Yakakent İlçe Temsilciliği görevini yürüten Erkan Biryan’ın Van’ın Gavaş ilçesine Malmüdürü olarak atanmasından dolayı, Alaçam İlçe Temsilcisi Ramazan Çoban’ın ev sahipliğinde, Alaçam Memur-Sen Temsilcisi Salih İleri, Alaçam Diyanet-Sen Temsilcisi Hayri Soylu, Büro Memur-Sen Bafra Temsilcisi Hüseyin Yiğit, SGK Çarşamba İlçe Müdürü Mehmet Acar, Alaçam Gençlik Ve Spor İlçe Müdürü Bülent Şener, Alaçam İcra Müdürü Bilal Güleç, Alaçam Adliye Temsilcisi Gökhan Daban ve sendika üyelerinin katılımı, ile Alaçam İlçesinde veda Toplantısı düzenledi.

Şimdi birlik zamanı, kardeşlik zamanı,

Karabiber, Terör olayları nedeni ile üzüntüsünü paylaşarak,” Türkiye’nin her değerlerine önem veren yetkili sendika olarak, Terörün her türlüsünü kınıyoruz, Şehitlerimize Allahtan Rahmet, Ailelerine baş sağlığı diliyorum. Gazilerimize acil şifalar dilerim. Ülkemizde kaos ortamının yaratılmasına sivil toplum kuruluşu olarak asla izin vermeyeceğiz. Şimdi birlik zamanı, kardeşlik zamanı, “diyen karabiber sözlerine, ”Yıllardır Alaçam İlçe Temsilciliği görevini ifa eden Erkan Biryan kardeşimizin yeni bir göreve atanması nedeni ile toplanmış bulunuyoruz. İlimizde olduğu gibi atandığı görev yerinde de başarılı olacağından eminiz. Kendisine yeni  görevinde başarılar, ailesi ile birlikte sağlık başarı  ve mutluluk dolu bir ömür dileriz. Katılımcılara Teşekkür ederim. Diyerek devam etti.

 

Birlikte çalışmaktan mutluluk duydum

Biryan, Samsun Büro Memur-Sen Yönetim Kurulunun düzeltmiş olduğu veda yemeğinden memnuniyet duyduğunu belirterek, Terör nedeni ile şehit olanlara Allahtan rahmet gazi olanlara acil şifalar dileyerek konuşmasına başladı. Katılımcılar teşekkür eden biryan,  Birlikte çalışmaktan mutluluk duydum. İnşallah ileride tekrar birlikte çalışma ortamlarımız oluşur. Tüm katılımcılara ve Samsun Büro Memur-Sen yönetim kuruluna teşekkür ederim. Dedi.

Alaçam Büro Memur-sen Temsilcisi Ramazan Çoban’ın açılış konuşması ve sunumunu yaptığı toplantıda, Samsun Büro Memur-Sen Yönetim Kurulu üyeleri, Memur-Sen Alaçam Temsilcisi ve daire amirlerinin kısa konuşmalar yaptılar. 

 

 
Toplam blog
: 105
: 112
Kayıt tarihi
: 27.11.12
 
 

Samsun Valiliği, İlkadım Kaymakamlığı, Samsun İntermet Kurulu, Türkiye Bilişim Derneği Samsun Şub..