Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '08

 
Kategori
Gönüllülük
 

Samsun İlkadım Ondokuz Mayıs Lisesi’ndeki İyi İnsanlar

Samsun İlkadım Ondokuz Mayıs Lisesi’ndeki İyi İnsanlar
 

http://www.kizilay.org.tr/kurumsal/haber.php?t=-Foto.Albumler


Sizde iyi insan olabilirsiniz.

Ya da iyi bir insansınızda bunu farkında değilsiniz. İyi insan olup olmadığınızın anlamak mı istiyorsunuz?

O zaman siz de katılın. Neye mi? Kızılay'ın “1 milyon iyi insan aranıyor” kampanyasına…

Katılın ne denli iyi bir insan olduğunuzu görün.

Sadece kan vereceksiniz.

Damarlarınızdan usulca akan hayat sıvısının son nefesini vermekte olan bir bebeği, çocuğu veya hastayı yeniden hayata bağladığınızı hissedeceksiniz.

Kim bilir bebeğini dünyaya getirirken verdiğiniz can yaşama bağlayacak bir kadını… Ona anneliği hediye edeceksiniz. Bunu parayla yapabilir misiniz?

Vatan beklerken hain kurşunlara hedef olmuş bir Mehmetçiği hayata bağlayabilirsiniz. Bu iyiliğe paha biçilebilir mi?

Veya Dünya’nın herhangi bir yerinde çaresiz bir insanın yüzünde tebessüm olabilirsiniz.

Kan ver, can olsun.

İyi insanlar yaşama tutunsun.

Bu mutluluğu yaşayın. Tıpkı benim gibi…

Samsun İlkadım Ondokuz Mayıs Lisesi Kızılay Kulübü’nün düzenlediği kan bağışı kampanyasına katıldım. Birçok iyi insan gibi.

Hafifledim.

Daha sağlıklı hissettim.

Bunu yine yapacağım.

Siz de katılın kanımız yetsin…

Musa Özcan

http://www.kizilay.org.tr/kurumsal/index.php

 
Toplam blog
: 165
: 3919
Kayıt tarihi
: 25.08.07
 
 

Samsun Terme Şuvayip Köyü'nde doğmuşum. İlk ve ortaokulu Terme'de, lise öğrenimimi Ünye'de tamala..