Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Sana Bir Gün Olsun Benim Ol Demedim mi?

Sana bir gün olsun benim ol,
Demedim mi? 
Benimle yaşa, benimle öl, benimle sol...
Demedim mi ey Gül? 
… 
Yaşamak bu, yanında güzel.
Yaşamak bana bir tek yanında olur.
Gel vur beni.
Sözlerine bırakma beni,
Gözlerine bırakma…
Yanında olmayınca ey Gül.
Bu yaşamak, yaşamak değil.
Sana bir gün olsun kal demedim mi? 
Her gün yürekten gitmek,
En büyük ceza demektir! 
Gül,
Ey benim gülüm.
Ağlama hiç benimle.
Ben sana benimle gül.
 Demedim mi? 
Geçti,
Yaşam beni ezdi geçti.
Sona geldiğimiz de anladık.
Birbirimizi ne çok sevdiğimizi.
Değil mi? 
Demedim mi bu ilkbahar değil sonbahar diye.
Gülüm, seni de beni de yaşatamadım ben.
Gülüm hiç solma,
İbrahim’in bir gün solsa bile…
Öldüm gülüm…
Ve bekliyorum seni hep,
Senin öbür tarafında.
 
20 Mayıs 2013
 
 
Toplam blog
: 47
: 2142
Kayıt tarihi
: 14.02.11
 
 

Adım İbrahim. 05.02.1983 yılında doğdum. Ve hala yaşıyorum! Burada ilkin Sevgi Yazıları diye yazm..