Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Sana geldim sona

Sana geldim sona
 

Sana geldim Sona..


*Sana geldim Sona
Sen de yeryüzüdür gökte bulan
Ey Suların sonsuzluğu
Bakışlarım demir atsın gözlerinin limanına
Fırtınalara yorgun yüreğim ; Sana
Bütün Sabahlarım sesinde ağarsin
Keder tırmanmasın yüzüme bir daha;Sarmaşık gibi;
Öpüşlerin damlasın çöl dudaklarıma
Biliyorum; Yüreğim durgun sudur; dindiğim
Korku kıyılarımı sildiğim
Sana geldim
Sustum ve yumdum
İki damla ateş düşürdün gözlerime
Al uslandır korsan bedenimi
Gece kanat çırpsın parmaklarımda
Birbirimizden kaçıracak yerimiz kalmasın
Birleşsin yağmur soylu ellerimiz
Bırak öpüşlerim ağzını kapatsın
Uzun uzadıya susarak kalalım birbirimizde
Sabaha söyleceyek Söz bırakmayalım
Köpekler gibi havlayan acılarımız sussun
Sevda çözmesin kendini bizden
Sularca gülüşelim
Yüreğim alıkoysun gitmelerimi
Sona geldim Sana !!

Sana geldim sona.... Sen benim neyimsin bilmiyorum.. Sığınmalarım sana.. Sona yaklaşıyor sanki yüreğim.. Başını omzuna yaslıyor.. Her defasında sana geliyor ve sona... Yürek acılarım son buluyor yüreğinde, unutuyorum.. Sana geldim, sona .. Mutsuzluğumu ellerinde unutuyorum. Sarılmak istiyorum beni uzaktan saran benliğine, masumca, çıkarsızca, hoyratça .. Sona geliyorum sana... İçimde çaresizliğini susturamayan bir yara.. Boynumdan süzülüyor sana.. Ve öpüşlerim ağzını kapatıyor.. Susuyorum.. Acılar yakıyor bedenimi, küle dönüşüyorum... Fırtınalara yorgun düşmüş yüreğim, sende yağmur oluyor avuçlarıma.. Yanıyorum ve ben gözlerinde bitiyorum..

Sona geldim sona....

Yaban kokulu yalan baharlarmış gördüklerim..

Ben hiç bahar görmedim....

Not:(*)seyduna türküler in vazgeçilmez parçasındaki doyumsuz şiir...

 
Toplam blog
: 45
: 3226
Kayıt tarihi
: 07.08.08
 
 

Son tualde boyanan renklerin karmaşasındayım.. Biraz mavi, biraz beyaz, biraz siyahların gözde açtığ..