Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '11

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Sana geliyorum anneciğim

Sana geliyorum anneciğim
 

SANA GELİYORUM ANNECİĞİM


Gittin gideli o kadar mutsuzum ki. Sen olsaydın hazan dolu evimize bahar gelirdi şimdi. Burama kadar geldi demeyip, kaldığımız yerden devam ederdik.

Yatağımın başucunda duran fotoğrafın bana güç veriyordu. Seninle adeta göz göze sohbet ediyorduk. Seninle konuşurken saatin nasıl geçtiğini hesap bile edemiyordum. Çünkü o kadar çok şey anlatıyordun ki masal gibi geliyordu bana anneciğim!

Ölümünün ardından saatler bile geçmemişti henüz. Şimdiden özlüyorum seni. İçten içe beni yiyip, bitiriyor gözyaşlarım. Ağlama diyorsun rüyalarımda. Nasıl becerebilirim? Nasıl yapabilirim? Anlat bana anneciğim, anlat bana!

Seni rüyalarda görmek içtiğim su gibi, kahvaltımdaki çayım gibi, öğle yemeğimdeki tatlım gibi, akşamları kahvemdeki şeker gibi anneciğim. Senden bir tane daha yok. Senin gibi bir kadın daha yok anneciğim. Dayanamıyorum. Bir şeyler oluyor beynime. Huzur bulamıyorum. Seni bulamıyorum. Kardeşlerimin annesini bulamıyorum.

Anneciğim sana gelmek istiyorum. Kızma bana artık böyle yaşayamıyorum. Ne olur kaşlarını çatma bana. Kendime ve beynime söz geçiremiyorum. Ne olursa olsun anneciğim. Gözlerinde gözyaşı, yanaklarında öpücük olmak için sana geliyorum. Beni karşılamayı unutma sakın ha! Sana geliyorum. Hem günahlarımın ağırlığıyla, hem de iyiliklerimin sevabıyla geliyorum.

Gittin gideli o kadar mutsuzum ki. Sen olsaydın hazan dolu evimize bahar gelirdi şimdi. Burama kadar geldi demeyip, kaldığımız yerden devam ederdik.

Yatağımın başucunda duran fotoğrafın bana güç veriyordu. Seninle adeta göz göze sohbet ediyorduk. Seninle konuşurken saatin nasıl geçtiğini hesap bile edemiyordum. Çünkü o kadar çok şey anlatıyordun ki masal gibi geliyordu bana anneciğim!

Ölümünün ardından saatler bile geçmemişti henüz. Şimdiden özlüyorum seni. İçten içe beni yiyip, bitiriyor gözyaşlarım. Ağlama diyorsun rüyalarımda. Nasıl becerebilirim? Nasıl yapabilirim? Anlat bana anneciğim, anlat bana!

Seni rüyalarda görmek içtiğim su gibi, kahvaltımdaki çayım gibi, öğle yemeğimdeki tatlım gibi, akşamları kahvemdeki şeker gibi anneciğim. Senden bir tane daha yok. Senin gibi bir kadın daha yok anneciğim. Dayanamıyorum. Bir şeyler oluyor beynime. Huzur bulamıyorum. Seni bulamıyorum. Kardeşlerimin annesini bulamıyorum.

Anneciğim sana gelmek istiyorum. Kızma bana artık böyle yaşayamıyorum. Ne olur kaşlarını çatma bana. Kendime ve beynime söz geçiremiyorum. Ne olursa olsun anneciğim. Gözlerinde gözyaşı, yanaklarında öpücük olmak için sana geliyorum. Beni karşılamayı unutma sakın ha! Sana geliyorum. Hem günahlarımın ağırlığıyla, hem de iyiliklerimin sevabıyla geliyorum. 

 
Toplam blog
: 57
: 287
Kayıt tarihi
: 16.12.10
 
 

Merhabalar. Anadolu Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı bölümünü bitirdim. Ordu Yeni Haber gazete..