Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Sana ihtiyacım var...

Sana ihtiyacım var...
 

Görsel internetten alınmıştır.


Geleceksen bir gün bana
Haber vermeden gel,
Üç kez çal kapıyı
Sen olduğunu bileyim.
Beş dakika bekle,
Hazırlanıp geleyim.
Açmazsam kapıyı,
Sakın dönüp gitme.
Ben senden önce
Kimseyi beklemedim ki...
Tüm hoyratlığınla kır kapıyı.
Dikkatlice bak,
Her yerde olabilirim.
Heyecandan dilim tutulmuş
Olabilir.
Gözlerimden sevinç gözyaşları
Sel gibi akabilir.
Ya dizlerim, onlar da
Titriyor olabilir.
Kalbim çok hızlı çarpabilir,
Hatta durmuş da olabilir.
Panik yapmadan gir içeri,
Sıkı sıkı sarıl bana
Sana ihtiyacım var,
Beni yanından ayırma... 

Ayşegül HAYVAR 

 

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..