Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '08

 
Kategori
Okullar
 

Sanal karne

Sanal karne
 

Ortaöğretim ve ilköğretim okullarında iki haftalık yarıyıl tatili bugün (25 Ocak 2007) başlıyor.

2007–2008 öğretim yıllında Milli Eğitim Bakanlığı karnelerle ilgili bir düzenleme yapacağını açıklamıştı… Bu Eğitim-Öğretim yılından itibaren “sanal karne” dönemini başlatacaklardı. Öğrencilerin karneleri internet üzerinden de görülebilecekti. Milli Eğitim Bakanımızın açıklaması böyleydi, karneler internet üzerinden görüleceği için, okullarımızın velilerden talep ettikleri “karne parası” uygulamasının da otomatik olarak kalkacağını söylemişti, Sayın Bakanımız…

Kızım lise ikide, öğretimine Kadıköy Kazım İşmen Lisesi’nde devam ediyor. Karnelerin saat onbir de verileceğini söylemişler. Kızımın karnesine gelecek notlarını biliyoruz. Ortayla iyi arası bir durumda karagözlü kızım…

Yeni bir sitem uygulaması ya Sanal karne, MEB internet adresine girdim, konuyla igili hiçbir bilgi bulamadım… Telefonla Kadıköy İlçe Milli eğitim müdürlüğünü arayarak Sanal karneye nasıl ulaşacağımı sorduğumda, Görevli, “sanal karne uygulamasıyla ilgili emir bize de geldi. Ancak uygulamanın öğrenci bilgilerinin bilgisayar sistemine girildikten sonra geçilebileceğini, belki ikinci dönem sonu sanal karneyi internetten görebileceğimizi” söyledi…

2007–2008 eğitim-öğretim yılının ikinci yarısı, 11 Şubat'ta başlayacak ve 13 Haziran'da sona erecek.

Anadolu, fen ve sosyal bilimler liselerinde okumak isteyen ilköğretim son sınıf öğrencileri, 8 Haziran'da 2008’de son kez yapılacak Ortaöğretim Kurumları Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavı'na (OKS) girecek… Ve nihayet OKS sınavları sona erecek…


Milli Eğitim Bakanlığının Sanal karne veli bilgilendirme sisteminin internet adresi

http://e-okul.meb.gov.tr/Ilkogretim/Veli/iov00001.aspx

İyi tatiller sevgili öğrenciler, iyi tatiller sevgili Öğretmenlerimiz…

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..