Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '08

 
Kategori
Mizah
 

Sanat için soyunmak

Sanat için soyunmak
 

Türban tartışmalarının yoğun oldu şu günlerde bizde kendimizce düşünmeden edemedik. Türbana üniversitelerde izin çıktı ama bağlama şekli nasıl olacak sıkma baş denen tarzda mı bağlanacak yoksa özellikle genç kızların hiç hoşlanmayıp anneanne modeli dedikleri çene altı bağlanan baş örtüsü modelimi uygulanacak belki bazıları da Shakira tarzı yapıp boncuklarla saçak saçak süsleyip kalçaya bağlamayı tercih edecek.

Anlaşılan kimse sonuçtan mutlu olmayacak bu tartışmada böyle sürüp gidecek.
Bu güne kadar türbana bir alerjim yoktu ama o kadar bahsedildi ki hani öğğğkkk geldi derler yaaa, öyle işte sanki hafiften midem mi bulanıyor ne?

Bildiğim bir şey var ki başkası ne isterse yapsın ben hiç birşey örtmekte, çıkarmakta istemiyorum.

Şu günlerde herkese inat örtünenlerden çok soyunanları merak eder oldum. Hani derler ya sanat için soyunmak!... var mı ki böyle birşey ...

Estetik nerede biter, nerede başlar? Sanat için soyunmak denilen nedir aslında? Soyunurken kültürümüze bir şeyler katılabilir mi? Soyunmak sanat içinse ahlakidir tezi doğrumudur?

Teşhircilik ve cinsel sapkınlıkların genellikle sanat ve bilim adı kullanarak ahlaki gösterilmeye çalışıldığına dair iddialar var.

Şöhret İçin Soyunmak Bir sanatçı olarak; yapılması gereken zorunlu bir hareket midir? İnsanlar sanat için mi yoksa para için mi soyunuyorlar?

Sanat için soyunabilirim, ama soyunmanin karsiligi olan hatırı sayılır bir bedel hesap numarama yatırılmalı diyenler olduğu gibi Soyunmak için bahane arıyoruz diyenler de olabilir.

Bende merak ettim şirkette küçük bir anket yaptım kendimce. Sonuç çok enteresandı diyebilirim.

Herkese aynı soru soruldu.

Sanat için soyunur musun?

Önce bir şaşkınlık, sonra aptal bir gülümseme.

-Yaa gevşemeyin işte ciddi soruyorum

Genel olarak insanlar neden soyunacakları ile değil kiminle beraber sanat adına soyunacaklarıyla ilgilendiler.

Ben kiloluyum benim sanatım güzel değildir sanatına güvenen soyunsun diyenler oldu.

Soyunmak sanatsa afrikanin yarisindan cogu sanatci. Bunlar canı soyunmak isteyenlerin yedikleri halta buldukları kılıf diyerek tepki gösterenler de vardı.

Bana soyunmak olsun bahanesi önemli değil , sanat için, protesto için, yardım amaçlı bile olur bir alo yeter diyerek olayı Ti-ye alanlar.

Şöhret olurmuyum bak iyi aklıma getirdin diyenler.

Soyunmak var soyunmak var soyunmak ta bi nevi sanattır. yapacak babayiğit usulune göre yapsın diyenler de oldu .

Sadece bir arkadaşım olayı ciddiye alarak ben sanat için soyunmam çünkü ben sanat adamı değilim dedi.

Benim vardığım sonuç:

1-Bu insanlarla bırak sanatı anket bile yapılmaz iki dakika ciddi duramadılar.
2-Sanat adına soyunmayı nedense gülünç buldular
3-Anket yapmak o kadar da kolay değilmiş. Meşakkatli iş. Elime cetveli alana kadar kimse beni ciddiye almadı

Madem dişe dokunur bir sonuca varamadık bizde konuyu bir fıkrayla kapatalım

Üç genç kız yüzmek için göl kıyısında arabadan indiler. Çevrede kimsecikler yoktu. Soyunmaya başladılar. İlk soyunan kız mayosunu giymeye gerek görmeden çırılçıplak göle doğru ilerledi. Suya dalacakken, bir bekçi arkasından seslendi:

- "Bayan, burada göle girmek yasak!" Kıpkırmızı olan genç kız, bir eliyle orasını, burasını kapatmaya çalışarak arabaya doğru giderken:

- "Soyunmadan önce söyleseydin ya!" diye bağırınca
Bekçi sırıtarak genç kıza şöyle der:

- "Soyunmak yasak değil ki..."

 
Toplam blog
: 92
: 830
Kayıt tarihi
: 28.02.08
 
 

Biraz kül, biraz duman o benim işte... Öyle dedim diye olayı arabeske bağladığımı sanmayın çabuk sön..