Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '21

 
Kategori
Aile
 

Sanki Evden Kedi Kovuyorlar

Sanki Evden Kedi Kovuyorlar. Nevzat Tarhan derki şu üç sorun çözülürse evliliklerin yüzde sekseni kurtulur paranın yönetimi çocuk yetiştirmede ortak tutum ve üçüncü kişilerle olan ilişkiler.

Arkadaş sosyal medyada kendi fikrince eşini kötülüyor. Oradakilerde boşa gitsin diyor. Sadece bir kaç kişi uzmana git diyor. Aile danışmanı olduğunu iddia eden bir kişide boşan diyor.

Sanki evden kedi kovuyor. Evliliklerde sorun varsa uzmana yâda İslam hukukundaki hakeme gitme bu konularda uzman aile büyüğü yâda ehil kişilerle görüşmek. En tehlikeli olanda dedikodu mekanizmasının işletilmesi.

Yalnızlık çok zor. Ben boşandıktan sonra çok okudum sorguladım düşündüm. Benim boşanırken ki tezlerimi incelediğimde istenilirse çözülebilir meseleler olduğunu gördüm. Dışlanmışlık ve sosyal ortamları da düşündüğümüzde boşanmanın ciddi yaralar açtığını gördüm. Sanki yeni bulduğumuz eskisinden iyi olacakmış fikri hâkim.

Gary Chapman'ın Beş Sevgi Dili’nde diyor ki birinci evliliğinizdeki sorunları çözmeden ikinci evliliğinizi yaparsanız tekrar boşanırsınız der. Yani önce kendimizi tanıyacağız güçlü zayıf yönlerimizi keşfedeceğiz ve helede çocuklar varsa uzmanlar ve hakemlerle yeni yönümüzü çizmeliyiz. Çağdaş yalnızlıkları boş verin haklı olmayı değil mutlu olmayı tercih edin. Ezilin demiyorum sadece uzlaşma zeminlerini arayın. Salih Arıkan, tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..