Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '10

 
Kategori
Deneme
 

Sanki taşın üzerinde yatmıştım

Sanki taşın üzerinde yatmıştım
 

Yapraklar hışırdarken uyandım. Cam açık kalmış gece. Üşümüşüm buz gibi olmuşum. Rüyada mı üşüdüm yoksa gerçekten mi üşüdüm bilemiyorum. Uyandığımda titriyordum. Sanki taşın üzerinde yatmıştım. Kanım çekilmiş gibiydi. O an ölüyorum galiba diye düşündüm.

Sonra hafızamı yokladım, neden ölecektim ki. Hiçbir anlamı yoktu. Hasta değildim kaza geçirmemiştim. Korkuyla fırlayıp yatağın üzerine oturdum. Bir yerden duymuştum ölürken insanlar çok üşürlermiş. Acaba o an uyanmasam ölüyormuydum diye düşündüm. İçim ürperdi.

Bir süre sonra üşümem geçti kalkıp camı kapadım ve geri yattım. Uyumuşum.

Türlü çeşit rüyalar gördüm. Hepsi bir diğerinden kötüydü. İnsan ister istemez rüyalar mı gerçek biz mi gerçeğiz diye düşünmeden edemiyor. Ya rüyalar gerçekse biz yalansak.

Cem Yılmazın dediği gibi hangimiz gerçeğiz ki...
 
Toplam blog
: 112
: 790
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

İnsanın kendini anlatması ne zormuş. Bu bölüm blog yazmaktan bile zor geldi. 10 Temmuz 1963 doğumluy..