Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Sapıklığı, Tecavüzü Savunmak

Şimdi sizle bir Tweet  paylaşacağım… Sapıklığın, sapıklığı haklı göstermenin nereye kadar uzandığını görmek için ..

Hatırlarmısınız  Akp ilçe başkanı olan bir vatandaş ENGELLİ KIZA TECAVÜZ EDERKEN SUÇÜSTÜ YAKALANMIŞ ve tutuklanmıştı.

İleri demokrasi ürünü adaletten faydalanarak da serbest bırakılmıştı…

Bu kararı veren savcı ve hakimleri Allah ile baş başa bırakıyorum.. Acaba bu engelli kız kendi kızları olsa nasıl bir karar imza atarlardı ??

Gelelim bu Tweet’e … Bakalım neler yazılmış da bendeniz bu yazıyı kaleme almış ve paylaşmışım ??

Bu teweet’i atan vatandaşın adı Uğur Savaş….

Kendini AK NEFERLER olarak adlandırıyor. Rabia işareti de kendisinin amblemi oluyor.

Tweet aynen şöyle :

“  ENGELLİ KIZA TECAVÜZ EDERKEN  SUÇÜSTÜ YAKALANAN AKPARTİ İLÇE BAŞKANIMIZIN SUÇSUZ OLDUĞU TESPİT EDİLDİ VE SERBEST BIRAKILDI ÇOK ŞÜKÜR “

Adaşım Uğur Savaş  bu tweet’i  7 Kasım’da  saat 14: 08’ de yazmış.

Ben adaşımı canı gönülden kutluyorum.

Engelli kıza tecavüz ederken SUÇÜSTÜ YAKALANIYOR, SUÇSUZ  !!!!!!!!!   yakalanıyor ve ÇOK ŞÜKÜR kelimesi de beraberinde.

Fazla değil, içinde bir nebze insanlık kalmış olan iktidar partisini savunan vatandaşlara özellikle sesleniyorum.

Acaba içinizden neler geçiyor ?

Kızınız veya yeğeniniz, veya torununuz engelli olsa da ilçe başkanınız bu zavallıya tecavüz etse acaba başınız nerede olurdu ?

Başınız yerde mi olurdu yoksa gururla tecavüz eden benim partilim bir şey olmaz mı derdiniz ?

Sanki Uğur Savaş denilen vatandaş ikinci şıkkı seçecek gibi görünüyor …

Hüseyin Üzülmez 14 yaşındaki kızı taciz etti serbest kaldı...

İlçe başkanı engelli kıza tecavüz etti serbest. kaldı..

Demek ki bu dönem tecavüzcülerin dönemi..... Herhalde bu TECAVÜZE UĞRAYAN zavallıların RIZASI VARDI DA HAKİMLERİMİZ VE SAVCILARIMIZ O YÜZDEN BU SAPIKLARI SERBEST BIRAKIYORLAR OLSA GEREK    .....

 

UĞUR BOZDOĞAN 08-11-2013 

 
Toplam blog
: 31
: 553
Kayıt tarihi
: 20.04.11
 
 

Adım UĞUR BOZDOĞAN. . İşimden arta kalan zamanlarda Türk Halk ve Sanat Müziği dinlemeye ve bildiğ..