Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '09

 
Kategori
Müzik
 

Sarışın bir kadındı

Sarışın bir kadındı
 

Sabahın kör karanlığında uyandım dilimde bir şarkı dolandı. “Aşk dediğin laftır” Bir tarihlerde Gökben diye bir kadın söylüyordu. Uydurmuyorsam sarışın bir kadındı. Güzel de söylerdi severdim ben bu şarkıyı. Günün mönüsü belli oldu. Artık akşama kadar söylerim ben bu şarkıyı.

Cem Adrian’ın da, “Ben bu şarkıyı sana yazdım” diye bir şarkısı var. Aman aman diyeyim ben size… Sabahtan akşama kadar dinleseniz bıkmazsınız… O derece...

aşk dediğin laftır

aşk dediğin laftır derler sakın kanma onlara
yalnız sevilmekle kalma bir de sevmeyi ara

çok çabuk geçer bu günler çevren boşalır sonra
aşk dediğin laftır diyen güler karşında

güzelliğin gençliğin henüz bitmeden
etrafını saranların hepsi gitmeden
sevmeyi öğrenirsen ne mutlu sana
haydi ne duruyorsun koşsana aşka

Eskiden şarkı sözlerine hiç kafa yormazdım .Söylerdim olur biterdi ama şimdi düşünüyorum da şarkılarrrr

şarkılar seni söyler
dillerde name adın

Şarkıyı söyleyenler tamam da şarkı sözü yazarlarını gerçekten ayakta alkışlamak lazım. Nasıl bir duygusallıktır nasıl aşklar yaşamışlar helal olsun diyorum. Sonra da nasıl kelimelere dökmüşler de ortaya böylesine enfes şeyler çıkmış.

Bakar mısınız yaa

ben bu şarkıyı sana yazdım

bulutlardan beyaz, gökyüzünden mavi aldım
denizlerden sonsuzluk, gözlerinden umut aldım
yıldızlardan ışık, kuşlardan haber aldım
ahiretten ölüm, Tanrı’dan inanç aldım

ben bu şarkıyı sana yazdım

gecelerden yalnızlık, sabahlardan ümit aldım
seslerden değil, direttim cesaret aldım
gözyaşlarından şarkı, karanlıktan korku aldım
içine biraz hüzün, hüzün kattım
şarkı yaptım

ben bu şarkıyı sana yazdım

İMZA: ESMENDER

 
Toplam blog
: 77
: 454
Kayıt tarihi
: 04.04.09
 
 

Serçe kuşları ötüyor. Mevsim Temmuz. Doğum tarihim de bu aya denk düşmüş. İstanbul Anadolu yakası..