Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Şarkılar fısıldar seni

Şarkılar fısıldar seni
 

Bazı şarkılar vardır dinledikçe yazmak gelir içinizden. Saatlerce sayfalar dolusu yazarsınız. Müzik ilerledikçe cümleler dökülür kağıda. Bütün olarak anlamsızdır belki ama o şarkının sizde bıraktığı izleri dökersiniz farkında olmadan. Bazen de tıkanır yazacak bir şey bulamazsınız, inatla yazma isteğinize rağmen  sözün bittiği yerdesinizdir.

Bazen onu özlersin, yanında değildir yanına gitmek istersin gidemezsin. O senden gideli onca zaman olmuştur. Bir şarkıda yeniden yanındadır, geçmişe gidersin.  O şarkı sanki her şeyiyle size özel; sözleriyle, müziğiyle. Adeta sizin için yazılmış, her cümlede ikiniz varsınız. Herkesin böyle şarkısı vardır, bir anda aklına düşüren.  Özledikçe dinlersin, bazen de dinledikçe özlersin işte. Geçmişe gider de bugüne gelemezsin. Umutlanır yeniden o günleri yaşamak istersin. Eski hatalara yer yoktur ama yeni hatalar için her zaman açık kapı bırakırsın. Ne de olsa denemeden bilemezsin!

Hoşça kal dedin en hoş zamanımda en mutlu anımda. Bana bu acıyı sen yaşattın şimdi aklıma düşerek bana yine aynı hisleri yeniden yaşatabiliyorsun.  ‘Senin gibi beni kimse sevmedi bekledim gittiğin günden beri.’  Ya kimse senin gibi hissettiremedi ya da sana olan duygularımı kimselere hissedemedim. Nedenini bilmiyorum.

Sen yoktun ama varmışcasına paranoyak hallerim oldu.Seninle yürüdük saatlerce, seninle izledik tüm filmleri, seninle dinledik içinde bizi bulduğumuz tüm müzikleri. Seninleydik hep, bizdik her şey de, heryer de.

Sen yoktun sözde ama özdeydin kimse bilmedi. Ardımda bıraktığımı sanarken öyle işlemişim ki seni içime, öyle kazımışım ki hem kalbime hem de aklıma. Çıkarabilene aşk olsun!

Yokluğun içimde kocaman büyük bir yara, istersem kapanacak istemezsem bir ömür içimde. Aklıma geldikçe kanatacağım yaramsın işte. Aklıma düşüşün gibi çıkışın da anlık olabilseydi keşke.

Her yaraya merhem olan zaman belki bir gün bize de uğrar ha ne dersin?  Ahh bu şarkılar yine özledim seni, yine yazdım döktüm içimdekileri. Ardından geçecek, biliyorum.

 
Toplam blog
: 2
: 294
Kayıt tarihi
: 20.01.12
 
 

İstanbul Üniversitesi - İktisat Adnan Menderes Üniversitesi - Dış Ticaret       ..