Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '14

 
Kategori
Anılar
 

Şarkılarımız güzel

Şarkılarımız güzel
 

Sevgili Cansın Erol ve Milliyet Blogun gönül dostları


Önemli olan hep birlikte söyleyebilmemiz.
Yüreğini koymuş sözleri yazanlar.
Beyinlerini koymuş yürekleriyle beraber besteleyenler.
Tüm benliği ile beyinlerini yüreklerini koymuş söyleyenler.
Haydi hep beraber yüreklerden beyinlerden evrene yükselen o seslere eşlik edelim.
Hep beraber tükenmek bilmeyen enerjilerimizde hiç durmadan söyleyelim.
Şarkıların dilleri değil önemli olan yüreklerden fışkıran o duyguları haykıralım hep birlikte.
10. Yıl Marşı neden seviliyor neden hep bir ağızdan söyleniyor biliyor musunuz?
Yürekten, beyinden hani o anlatılamayan ama yaşana ruhtan geliyor.
Hani "Dağ başını duman almış" diye başlayan gençlik şarkısı var ya neden seviliyor biliyor musunuz?
Gençliğin içinde dönmeyen heyecanını dağlara taşlara yazdığı için.
"Nasıl geçti habersiz o güzelim yıllarım" diye başlayan şarkı neden seviliyor biliyor musunuz?
Hepimize yitip giden yıllarımızın acısını, neşesini, öykülerini anlatıyor da onun için...
Şarkıların öyküleri bizim öykülerimizin şarkıları bitmez.
Ben Cansın Erol'u neden seviyorum biliyor musunuz? Şarkılara, yaşanmış öykülerde ilmek ilmek duyguları örterek yerleştirdiği için seviyorum.
Zeki Müren’i neden seviyorum. Şarkıları gönlünden kopararak söylediği için, yüreğimize girdiği için…
Ne diyor şarkı "Gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar". Haykırıyor yalnızlığı ama yıldızlara da söylüyor yalnız olmadığını arkadaşlığını...  Devam ediyor " Benim gönlüm sarhoştur yıldızların altında".
Ben şarkıları çok seviyorum.
Paylaşmanın birlikte şarkı söylemekten geçtiğine inanıyorum.
Öyle olsaydı Fethiye gezisinde Derinmavi elinde şarkı sözlerinin olduğu bir liste ile gelir miydi?
Güzel günler için birlikte şarkı söyleyelim. Birlikte dans edelim.
Aynen hasat şenliklerinde olduğu gibi, aynen milli dini bayramlarda olduğu gibi, aynen düğünlerde olduğu gibi, aynen sevindiğimiz anlarda olduğu gibi...
 
 
Toplam blog
: 222
: 1359
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

Matematik öğretmeniyim. Liselerde okutulan MEB Talim Terbiye Kurulundan onaylı matematik ders kit..