Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '15

 
Kategori
Mizah
 

Sasha Grey'le tanıştım

Sasha Grey'le tanıştım
 

Avukat hanım telefonda, "Size bir teklifim var Kemal bey" dedi. Bana çıkma teklif ediyordu. Yanlış anlamayın sevgili olmak manasında değil kadın ev sahibimin avukatı. Bana "Evden çıkmamı" teklif ediyor. "Bakın müvekkilimin yirmi tane evi var. Bir tek sizinle sorun yaşıyoruz. Mahmut bey evdeki hasardan da kiralardan da vazgeçtim çıksın gitsin şu herif diyor." Tesadüf müdür bilmem bu Mahmut'lar genelde ev sahibi oluyor. 

Avukat hanıma ben de bir teklifte bulundum. Evden çıkmak için üç ay süre istedim. Avukat hanım, "Mahmut bey süre falan vermiyor. Evi yirmidört saat içinde boşaltmazsanız tahliye kararı çıkarır attırırız sizi" dedi kapattı telefonu. Evden kovulmuştum. Kovulanlar iyi bilir. Bu kovulmak denen şey insanın başına gelmeye görsün seriye bağlar. Önce işten kovulursunuz, sonra ilişkinizden kovulursunuz ve nihayetinde evden de kovulursunuz. Bende de öyle olmuştu. Kapı çaldı o an. Gelen kargoydu. Bir zarf getirmişti. Önce Almak istemedim. Mahkeme kağıdı olabilirdi. Kurye, "Kemal bey siz misiniz" dedi. Zarfı almamak için Japon taklidi yaptım. "Humayaaaaa la tartu pana kutaaaaa" dedim. Kurye, "Anlamadım abi" dedi. Bir de baktım ki son derece güzel bir zarf bana gelen. Mahkemeden gelmediği belli. Sırıtarak, "Benim Kemal" dedim. "Japonya'dan dün geldim de dedim ağız alışkanlığı." İmzayı attım zarfı kaptım.

Heyecanlı bir şekilde açtım zarfı. Bu bir davetti. Jet sosyetenin özel bir kulüpte verdiği vip bir davet. Aynen şöyle yazıyor, "Sasha Grey özel gecemize davetlisiniz." İyi de ben jet sosoyeteye mensup değilim ki. Jet sosyetenin hiç bir özelliğini de taşımıyorum. Para, mücevherat, sağlık, şıklık, yalılar, özel uçak bunların hiçbiri yok bende. Derken telefon çaldı. Arayan bizim Sekskolik Kamil. "Kemal davetiyeyi aldın mı?" dedi. "Kamil ne alaka" dedim. "Görmeyeli sosyeteye mi girdin" dedim. "Abi sosyeteye girmedim de aslında sosyete bana girdi. Yani sosyeteden bir hanım hayatıma girdi. Sonra çıktı hayatımdan. Ben hazır girmişken takılıyorum. Bak sana davetiyeyi zor ayarladım mutlaka gel. Sasha Grey gecesi kaçmaz" dedi.   

Sasha Grey davetiyesini Sekskolik Kamil göndermişti. Sekskolik bir adamın da bana, Birleşmiş Milletler Genel Sekreteri Banke Muun davetiyesi göndermesi beklenemezdi herhalde.

Sekskolik Kamil'in nasıl bir adam olduğunu anlatmayacağım. Sekskolik Kamil adlı hikayemi okumanızı tavsiye ederim.

Efendim neyse bendeniz Sasha Grey partisine gittim. Muhteşem bir villada yapılıyor parti. Gözlerim Sasha Grey'i arıyor ki Sekskolik Kamil geldi. "Nerde kaldın oğlum" dedim. Sekskolik Kamil, "Abi birine uğradım sevişcektik" dedi. "Eeee" dedim. Sekskolik Kamil'in gözündeki morluğu fark ettim. "Abi kadının abisi" dedi. "Anladım" dedim. "Kadının abisi de sana uğradı"

"Neyse abi" dedi Sekskolik Kamil. "Bu gece Sasha Grey'le tanışacağız. Sasha üst kattaymış yedi numaralı odada. Git tanış istersen" 

Şöyle bir düşündüm. Bir bilim insanına yakışır mıydı şimdi bu? Benim gibi bir adamın tanışması gereken kişi Bill Gates olmalıydı. Sasha Grey ne alaka? Derhal evime dönüp Neptün gezegeni ile ilgili yaptığım araştırmayı tamamlamalıydım. Neptün beni bekliyordu. Ama bir yandan da Sasha'ya bu kadar yaklaşmışken dönmek. Sonra pişman olup kendi kendime, "Neptun oğlum sen" demek de istemiyordum.

Heyecanla üst kata çıktım. Yedi numaralı odanın kapısı açık. İçerde loş bir ışık. Yaklaştım ki bir hanım sesi, Sasha olmalı. "Kamaaan"  yani gel diyor. İçeri girdim Karanlık. "Kaman" dedi Sasha tekrar. Yatakta yatıyor. Yanına uzandım ki muhteşem bir kadın. Ama Sasha değil bu. Olsun dedim kendi kendime. Sasha gelen pardon başa gelen çekilir. "Kiss" dedi kadın. Ben tam kadını kiss'ecek pardon öpecektim ki  kadın bana baktı. Bastı çığlığı. O sırada bir zenci daldı içeri ki kadının sevgilisi olmalı. Bendeniz anladım ki kadın karanlıkta zenci sevgilisi zannetmiş. Zenci üstüme atladı. Sasha niyetine geldiğimiz davette zenci bir dünyalı tarafından tövbe tövbe. Can havliyle yandaki vazoyu zencinin kafaya indirip kaçtım. 

Bu bana ders olacaktı. Bir uzay araştırmacısı olarak bundan böyle Sasha'yla değil sadece Nasa'yla ilgilenecektim.

Not: Japon takliti yapmanın aptalca bir şey olduğunu biliyorum. Haydi Japonca'yı kıvırdınız tipi ne yapacaksınız. Kovulmak ben de aptallık etkisi yapıyor. Siz sakın denemeyin.

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..