Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '18

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Roald Dahl'dan İnciler

 Güzel gitmiştir her şey, iyi  bir tatil, güzel bir yemek, keyifli sohbetler vs vs.

Kendinizle başbaşa kaldığınızda derinlerde bir yerlerde bu güzellikleri taçlandırmak istersiniz kişisel zevklerinizle.

Hayat; Yaz günlerinde, yapraklarla birlikte ruhunuzuda havalandıran ılık bir rüzgar gibi akıp gittiğinde ruh durumuma uygun güzel bir kitap gibisi yoktur.Bu kitaplardan biri son okuduğum Roald DAHL ın ÖPTÜM SENİ adlı hikaye kitabı.

Roald DAHL benim için maalesef bu güne kadar Charlie' nin Çikolata Fabrikası'nın yazarından öteye gitmemişti. (Yekta KOPAN, yazarı ve hikayelerini duyurana kadar) İnsan; istihbaratçı, savaş pilotu, çikolata tarihçisi ve bir mucit gibi her biri başlı başına kitap konusu olacak ilgi alanları bulunan bir yazarın hikayelerine kendini kaptırıp, yazarın  yaratıcılığının evreninde kayboluyor. Her biri birbirinden ilginç hikayeler hayal gücünüzü zorlayacak. Okunması bir  o kadar keyifli olan ÖPTÜM SENİ de 11 hikaye bulunuyor. Genellikle kadın erkek ilişkilerini konu alan hikayeleri okurken nasıl başlayıp bittiğini anlayamayacaksınız.  Hepsini çok beğenerek okudum ama Yaratılış ve Felaket öyküsünü bir kat üste koymak isterim beğeni merdivenlerimde.

Okuduğum ilk Roald DAHL kitabı ama bu büyük hikaye anlatıcısının son kitabı olmayacağına eminim. İYİ OKUMALAR.

    ROALD DAHL ÖPTÜM SENİ
    CAN YAYINLARI 279 SAYFA
    ÇEVİRİ: PÜREN ÖZGÖREN

    bitekbenmiokudum.blogspot.com
    okudugumda@gmail.com

               https://youtu.be/qkkMfeOZ0Tk                       

 
Toplam blog
: 17
: 85
Kayıt tarihi
: 06.03.17
 
 

Tıp doktoru. İlgi alanlarım; sinema, müzik, edebiyat ..