Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '19

 
Kategori
Siyaset
 

Seçilmiş Diye Saygı Duymak

Sanatçı Orhan Gencebay Erdoğan için “Ülkenin seçilmiş cumhurbaşkanı, saygı duymak gerek” diyor.

Kendi fikri, hiç katılmıyorum.

Hem zaten bu tür sözler makyaj, o tarafa bir eğilim var demek ki.

Fakat Erdoğan karşıtları gibi de bakmıyorum konuya çünkü ben Erdoğan karşıtı değilim, kimsenin karşıtı değilim. Onayladığım görüşleri de olmuştur; ama ülkem için doğru bir yönetici olduğunu düşünmüyorum.

Örneğin kucaklayıcı değil, sanatçımız bunu görüyor mu acaba?

Seçildi diye ki hangi kesimin seçtiği de belli, yani sırf Türkiye Cumhuriyeti devletinin cumhurbaşkanı diye saygı mı duymamız gerekiyor? Onlar seçsin biz seçmeyelim ama en azından icraatından memnun olalım. O da yoksa kimse kusura bakmayacak.

%70 bile seçse yaptıklarına bakarım çünkü konuya siyasi bakmıyorum. Ülke için hayırlı işler yapılsa karşı olduğum düşüncelerini bile sineye çekerim. Kişilerin beğenmediğimiz düşüncelerine yapılacak şey kabul etmemek. Kendisine oy verenleri memnun eden bir siyaset var ortada.

“Seçilmiş kazanmış o makama oturmuş saygı duyar kabul ederiz” düzenin adamı anlayışı. Erdoğan karşıtları malum yapılana edilene bakmıyorlar. Başarılı değil de hani başarılı olsa bile karşı olacaklar. Bu da doğru değil, ülkenin yararını düşüneceksin. Bazı doğru yapılan şeyleri ben yazılarımda tebrik etmişimdir. Tamam dünya görüşüme uymuyor ama ne yapalım!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..