Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '21

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Şehirde Bahçeli Ev Olmaz

Hani imkân bulsa Taksim’in göbeğine tarla yapacak.

İnsanlara bu kadar serbestlik verilemez.

Şehir burası ya dağ başı mı, yetkili olsam hayatta izin vermem.

Bahçeli ev de neymiş sanki yalıda büyüdün.

Yok kardeşim planı programı bozuyor; sana iyi ama bana değil.

Şehir bir kişinin değil herkesin rahatı için.

“Ya Korkut ne zararı var üstelik bahçe yani yeşillik”

Etrafını çeviriyorlar hapishane duvarı gibi. Kurtarılmış bölge sanki açsınlar biz de görelim; sokakta yürürken adım başı duvar görmekten gına geldi, hapishane avlusunda sanıyorum kendimi.

Sadece evini duvarla çevirirsin, diğer tüm duvarları ben olayım yıkarım; cami duvar, okul duvar, mezarlık duvar…

Bahçeye meraklıysan Hasan dağının etekleri bomboş.

Bilmiyorum insanlar ne düşünecekler, bana mantıklı gelmiyor.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..