Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Sek Sek .2 : Tarot

Sek Sek .2 :  Tarot
 

Senin gönlün bayım nece kararmış
Ucu bucağı gözükmüyor
Size bir para var ama
Nedense bir türlü gelmiyor
En iyisi size papaz büyüsü yapalım
Mutlaka o cadının canını acıtalım
Oturduğu yerde oturamasın
Gezdiği yerde hep seni arasın.

Ha şimdi at ortacığa beş kayme...

Var var bir şeyler anlamıyorsun
Onun bunun kuyusunu çok kazıyorsun
Biraz da kabahatin büyüğü sen de
Sen işlerinle ilgilenmiyorsun
Ne diye büyüklerle dalga geçersin
Evet sıkıntıların var ama önemli değil.

Şimdi at ortaya beş kayme daha...

İstersen sana remil açarım
Kumlarda neler var hemen anlarım
Kim hilebaz, kim dolambaz, kim, kim
Hepsi orada açıkça yazılıdır
Sen yeter ki kayıtsız ol, bana güven
Ruhunu ferah tut, gönlünü aç bana
Bak bakalım ben neler yaparım sana

At ortaya on kağıt daha…

Daha başlamadık be, ne kaçarsın
İstersen bir de Tarot açarız.
Ben de her türlü marifet vardır
İstersen senin beynini okuyayım
Ama hiç hoşuna gitmez ihtiyar dostum
O kız sana yar olmayacak, ancak

At şuraya yirmi kağıt daha
Ondan sonra konuşalım...

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..