Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Metin Öğretmen İçin Ağıt

Metin Öğretmen İçin Ağıt
 

(28 Yaşında kanserden hayatını kaybeden stajyer öğretmen Metin Kurtçu’nun anısına..)

Bırakın dostlar her yanım sızlıyor
Bırakın bırakın ben gideyim
Köyümde çocuklar beni bekliyor
Yeniden tahta başına geçeyim
Bırakın dostlar öğretmen oldum
Öğretmen olmadım öğretmen doğdum
Sanki kaderimmiş felek çok gördü
Bu fani hayatı çabuk söndürdü.

Giderim giderim yolum tükenmez
Stajyer öğretmenim derdim hiç bitmez.

Aldılar beni sayrılarevine kodular
Devlet biletimi kesti yola koydular
Hemşire her yanım iğne, içim ağrıyor
Sağımdan soluma dönemiyorum
Öğretmen oldum inanamıyorum
Ne dertli imiş benim kaderim
Kardeşler mezara yavaşça indirin.

Giderim giderim köyüm uzaktır
Devlet beni bırakmış bu nasıl haktır.

Yazık demezler, hasta demezler
İnsan demezler, öğretmen demezler
Bu insanlar ne yer ne içer demezler
Nerede demezler, iyi mi demezler
Hastayım, yatayım bir oda içinde
Dostlar sağolsun mezarım başında.

Giderim giderim tabutum inmez
Bu genç yaşta anam ölüm çekilmez.

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..