Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '16

 
Kategori
Blog
 

Selami'nin düğünü!

Selami'nin düğünü!
 

Oğlum Selami’nin 14 Mayıs’ta düğününü yaptık.

Tutturdu ben evleneceğim diye!

“Yapma etme; bak benim otuz beş yılımın 27 yılına bizzat şahitsin! Neler çektiğimi gördün! ” dediysem de ikna edemedim!

“Amaaan ne halin varsa gör! Dedim sonunda!

Düğünümüzde bir masayı Milliyet Blog arkadaşlarıma ayırdım!

Salonun en güzel masasıydı diyebilirim!

Kokteyl başlarken Şennur Köseli hanımefendi geldiler.  Az sonra Arife Durtlu hanımefendi ve Sema Şener hanımefendi, biraz sonra da Nilgün Atılgan Akad hanımefendi, değerli eşi Levent Akad beyefendi ile gelerek bizleri şereflendirdiler.

Havamı bulmuştum!

Orkestranın, güzel ülkemin yedi bölgesinden çaldığı parçalarla ( Trakya dahil!) mest olduk!

Bir ara ben de kalkıp oynayayım diye niyetlendim ama “mastika” parçası erken bitince yetişemedim!

Neyse canım; bir dahakine dedim içimden!

İşte Milliyet Blog farkı bu arkadaşlar!

Yoksa nereden tanıyacaktım ben dostlarımı!

Başak hanımı da çağıracaktım ama; dedim şimdi onaylayacağı bloglar vardır ; milletin blogları yayına gecikmesin; dolaylı yoldan ah almayalım!!

Bu yıl bir düğünümüz daha olacak inşallah!

Sevdim bu düğün işini!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..