Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '09

 
Kategori
Mizah
 

Selo'nun ayakları ters basarsa..

Selo'nun ayakları ters basarsa..
 

Dostlarımız arasında "derin, felsefi " tecrübelerimizle kemal-i sabır timsali olarak biliniriz. Bu cihetten olacak en acı vaziyet ve sıkıntılarında beni arar bulurlar yardım isterler..

Bu günlerdeki düşüncem " aşk" ve aşkı küçütmek isteyen münafıkların hallerini düşünmek, zevalindeki lezzete binaen, musibete düşenlere teskin edici merhemler sunabilmek. Çalışmalarım bu yönde allahın iziniyle.

Bu düşünceler içinde, çilehanemizde gün sayarken kapımız çalındı.. Arkadaşım selo idi gelen. Hatır gönül muhabettinin ardından, anladım ki oğlanın bir derdi var ama ne?

Selo iyi çocuktur; vur eline lokmasını al diye bilinen tiplerden. sonunda ıkına sıkına derdini anlatmaya başladı..

Oğlanı yiyip bitiren, gam ve hüznü hülasa edersek; Buncağız, kızın birine meyletmiş.. Kızı, çaya çorbaya falan davet etmiş.. Amacı kızla başbaşa kalıp, hiss-i serûrundan söz edebilecek ortamı yaratmak.. Ama anladığım, aşifte bu zarfı yememiş..

" Durmadan ters rüyalar görüyorum abi "

" Yani ayakların ters mi basıyor oğlum?"

" Yok abi öyle değil, benim manitaya yazılan biri var.. Onu görüyorum devamlı, delirecem abi ! "

Anlattığına göre kadın, kıvırcık saçlı detaycı bir adamla takılıyormuş, brokermış herif.

Mabeyinimizdeki uhuvvet, tarafgirlik kaldırmaz, bunun bilincindeyim ama, Selo'nun kuvvet-ii maneviyesini güçlendirmek adına kesin sonuç alınacak bir yol önerdim;

"Selo'cum, istersen keratayı dövdürelim, yeraltı dünyasından titiz arkadaşlar var.. filo her daim hizmetimizde."

Bunları söylüyorum ama, bu Selo'nun hallerinde de bi tuhaflık olduğunu da seziyorum.. Aslında şık bir arabası, işi gücü kazancı yerinde olan, boylu poslu aslan gibi çocuktur Selo..

"Yok abi, şiddet istemem , kız yanlış anlar beni, iyicene kaybederim.. Bana büyü yaptılar büyü abi.. Hem de papaz büyüsü!.."

"Yok be kardeşim, unut şiddeti.. Şunun şurasında beyin fırtınası yapıyoruz. Seçeneklerden biriydi sadece..

"Merak ettim şu senin kızın resmi var mı?"

Selo, cüzdanına davrandı, özenle resmi çıkarıp uzattı.. ulan oğlum, dua etki sana büyü yapmışlar diyecem diyemiyorum.. Kıza bakıyorum; Tombul birşey.. Kot pantolon giymiş "yer elmasına" dönmüş. Ben resme bakarken Selo hala diretiyor,

" Büyü abi büyüüüü, papazzzzz büyüsü kessin ve net ! "

Bu angutu, elnino gülnino büyütmüşler besbelli.. Yoksa çocuğu alıp Haydar abiye mi götürsem? Ne de olsa kendisi insandaki cinsel dürtülerin sırrına mazhar olmuş derin bir kişi.. Ben yaraya merhem ararken Selo bira üstüne bira deviriyor.. Yahu, nasıl yaparız da, şu kadının aklını geri alırız? Oğlan heba oluyor göz göre göre!..

" Abi ben bi su döküp geliyim"

" Tamam git, böbreğinin götürdüğü yere kadar yolun var"

Neyse, sonunda Selo ağzındaki baklayı çıkardı;

" Abi, dedim ya hani bana "papaz" büyüsü yapmışlar diye.. Bir teyze dedi ki; Üç gün boyunca ekmeğin kulaklarını ye, ondan sonra gece vakti, normal adımlarla hep kuzeye yürü yürü yürü, önüne ilk çıkan kiliseye gir.."

"Yeter yav, bir yere kadar be!"

"Abi yeminlen böle dedi gitmemiz lazım nolur bana önayak ol"

Oğlanın durumu vahim.. Çare yok gidicez, muradımız musibetleri kovmaksa kiliseye de gideriz..

"Peki Selo, gidiyoruz! Ama net bi cevap ver selo; Manyak mısın? Bana bak, ben kuzey muzey anlamam bildiğim bir yer var oraya gidiyoz tamam mı?"

Arkadaş yardımı kapsamında, Seloy'la doğru modadaki all saints kilisesine gittik; Sağolsun, papaz efendi bizi anlayışla dinledi.. Selo'ya papaz büyüsü diye bişey olmadığını böyle hadiselerin şiddetli birer imtihan olduğunu söyledi.. Sonra bizi vaftiz odasına aldı.. Madem geldiniz dedi size kutsal ruh adına inayet diliyim.. Bizi karşısındaki sıralara oturttu..

"sirkuuuuuuuuuuuut nossosss domottosssss debortusssss nossisssssss orraa porraaaaa nostraaa nobissss amen amennnn", gibi sözcükler söyledi.. Üzerimize kutsal sudan serpti ve bizi yolcu etti..

Bu olaydan sora Selo, kader adaleti içindeki rıza ve teslim ferahlığı ile hala "aşkının" dönmesini bekliyor..

 
Toplam blog
: 25
: 405
Kayıt tarihi
: 05.11.08
 
 

Ben yalnızlığın ne olduğunu bilirim. Ama artık değilim. Şimdi bunu biliyorum ve hiç unutmak istemiyo..