Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '13

 
Kategori
Blog
 

Sema Sener arkadaşımızın başı sağolsun...

Sema Sener arkadaşımızın başı sağolsun...
 

Allah rahmet eylesin...


Sema Şener... Acıların en büyüğünü yaşıyor... Allah yardımcısı olsun...

Dün gece normal yatma saatimde bir türlü uyuyamadım.

Televizyon seyrederken birden facebooka girme ihtiyacı hissettim.

Saat 13,00 sularında faceden Sema Hanımın,acı  haykırışını okudum...

Yorumları incelediğimde biricik evladı Tufanı kaybettiğini öğrenince hemen kendisini telefonla aradım...

Evlat acısı karşısında, boğaz düğümleniyor...

Söz orada bitiyor...

Amerikada yaşayan merhum evladını son yolculuğuna uğurlamak için uzun bir yola çıkan arkadaşımızın telefonu kapalıdır.

Sevenlerinin bilmesi için açıklıyorum.

Milliyet Blog Toplantılarında, dayanışmalarımızda büyük emeği geçen; uzlaştırıcı,hoşgörülü; yardımsever ve insani erdemleriyle çok sevdiğimiz arkadaşımız ,Sema Şenerin ebediyete intikal eden oğlu Tufana  Allahtan rahmet diliyorum... Sema Hanıma ve kederli ailesine sabırlar niyaz ediyorum...

Milliyet Blog camiasının başı sağolsun...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..