Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Sen... Kıyamadığım...

Sen... Kıyamadığım...
 

kıyamam sana...


Sen,
Gözündeki tek damla yaşa kıyamadığım...
Aldığı nefesi, kalp atışım saydığım..
Karlı dağbaşlarının mavi esintisini, teninde tanıdığım..
Ilık bir yağmur damlası olup, yüreğinde saklandığım..
Ve sen,
Görünmez çerçisiydin zalimce geçen zamanın!

...

Acılarını taa içimde hissettiğim,
Hüzünlü bir bakışıyla kedere kilitlendiğim..
Ve bazen de hayata, gamzelerinden gülümsediğim...
Sen,
Benim diğerim...

Bir gün;
Dudaklarından elem ile dökülecekse adım,
Ufacık bile olacaksa sana zararım,
İnciteceksem seni
Ve acıtacaksam içini..
Toplu iğne başı kadar bile olsa, kanatacaksam herhangi bir yerini,
Solduracaksam gülen yüzünün huzurlu rengini,
Bir an olsun pişmanlık geçecekse yüreğinden benim için..
Ruhuna azıcık bile eziyet verecekse tenim..
Söyle..
Söyle ki, bileyim!
Ve kavursa da beni hasretin,
Bu dünya cehennemi olsa bile bedenimin,
İnan!
Bir dakika düşünmem...

GİDERİM!

 
Toplam blog
: 8
: 1647
Kayıt tarihi
: 26.10.08
 
 

Aşka aşığım ben. Ve hayata ve yaşamaya, doyasıya. Hüzünlerimi de, elimdeki güzelliklerin farkına var..