Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '19

 
Kategori
Şiir
 

Sen Söyle

Şeker söyle, kaymak söyle, bal söyle
Ağaç benim, yaprak benim, dal benim


Katır söyle, merkep söyle, nal söyle
Kuzu benim, oğlak benim, mal benim

Sağlık söyle, sıhhat söyle, hal söyle
Elif benim, Yasin benim, dal benim


Etek söyle, buluz söyle, şal söyle
Öykü benim, şiir benim, sal benim

Çay da söyle, kahve söyle kal söyle
Öykü benim,  roman benim, fal benim.


Yeşil söyle, mavi söyle, çal söyle
Ezgi benim, türkü benim, al benim

                             Abdülkadir Güler
                                   25.08.2019
 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..